VIININPUNAINEN RAKKAUS

Viininpunainen rakkaus, nimittäin tuo mokkatakki. Oon jo pidemmän aikaa haaveillut viininpunaisen takin perään ja nyt vihdoin löysin täydellisen yksilön itselleni VeroModasta. Tuohan on aitoa mokkaa, mikä tulee ruokateollisuudesta niin sanottuna ''jämätuotteena'' eli tuota takkia varten ei ole tapettu eläintä. Mun mielestä on todella tärkeää tietää, että miten tuote on valmistettu jos siinä käytetää aitoa nahkaa.

Vaatekaapistani löytyy eniten mustia vaatteita, joten punainen väri tuo hieman piristystä päivittäisiin lookkeihin. Tällä kertaa yhdistin nahkahameen ja mokkaset korkkarit tuon takin kaveriksi. Mitä mieltä te olette tuosta asusta? Iskeekö teihin värikkäät takit vai turvaudutteko mieluummin mustaan?

8 comments

  1. Ihana tää asu ja niin hyvin sopii sulle toi takki!<3 Mä ootan jo et saan asukuvii sen mun oman kanssa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee kiitos <3 täytyy mennä kuvailee!

      Delete
  2. Tää asu on niin rakkautta!❤️ Mä oon niin mustiin takkeihin turvautuja kun olla ja voi, mutta lupaan, että joku päivä munkin päällä nähdään joku ihana väripilkku!😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon samaa mieltä!! <3 Ja sitä päivää odotellessa :p

      Delete
  3. Sopii sulle tosi hyvin! :) Mun takit on suurimmaksi osaksi joko ruskeita, mustia tai beigejä :D Eli mun takeista ei mitenkään hirveästi löydy mitään värikästä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla, kiitos:)! Joo sama homma, mutta nyt ostin itselleni ensimmäisen värikkään takins :D!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥