ALL IN BLACK XX-XY

*paita // Junkyard // takki // VeroModa // kengät // K-Citymarket // verkkosukkikset // Cyberhsop

Aloitetaan pienellä tilannepäivityksellä. Mun viikkoihin on kuulunut terassikauden avaamista, yöllisiä ajelemisia, aamun asti valvottuja öitä, uusiin ihmisiin tutustumista, minireissuja ja ystävien kanssa hengaamista. Mun elämä on muuttunut parin kuukauden sisällä niin paljon, että en meinaa pysyä perässä. Oma asunto Lahessa, uudet hiukset, uusia ihmisiä ympärilläni ja suoraan sanottuna oon kääntänyt uuden sivun elämässäni. Juuri nyt mun on hyvä olla ja näin tän kuuluukin mennä.

Toinen juttu, mikä on myös tämän vuoden aikana muuttunut, on mun tyylini. Vaikka tykkään naisellisesta ja asiallisesta lookista, niin loppupelissä kallistun enemmän katutyyleihin. Tällä kertaa yhdistin korkkarit, nahkatakin, verkkosukkikset ja Junkyardilta saadun topin, mikä osoittautui täydelliseksi komboksi. Mun silmääni tää asu toimii todella hyvin, mutta mitä mieltä te olette? Peukku ylös vai alas?

8 comments

  1. Ihan super kiva, todellakin peukku ylös!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla, kiitos paljon Sofia :)!

      Delete
  2. No ehdottomasti ylös! Koko sun tyylille suoraan sanottuna :) Osaat todella kivasti yhdistellä räväkämpiäkin juttuja yhteen!

    ♥:llä HENNA M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi ihana kommentti, tämmösstä palautetta on aina kiva saada<3!

      Delete
  3. Vitsi miten magee asu, ihan just sun tyylinen!<3

    ReplyDelete
  4. Toi junkyardin paita on törkeen siisti, himottais ehkä vähän saada se itellekin :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on kyllä aika magee, vähän erilainen kuin normipaidat :p

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥