KAUNEUSHAASTE



Blogeissa on jonkin aikaa pyörinyt kauneushaaste, joka vaikutti sen verran hauskalta ja kiinnostavalta, että mäkin päätin tarttua siihen! Pidemmittä puheitta, aloitetaan.

1. Varhaisin meikkimuistosi?
Ala-aste ikäisenä olin kaverini kanssa Seppälässä ja muistan, kun soitin äidilleni ja kysyin, että saanko ostaa ensimmäisen ripsivärini. Vastaus oli myöntävä ja voitte vaan kuvitella kuinka innoissani olin ensimmäisestä ripsiväristäni, joka oli samalla ensimmäinen ''kunnon'' meikkini. :D

2. Mitä meikkejä käsilaukustasi löytyy?
Ainoastaan ne välttämättömät: puuteri, huulirasva, minipeili ja huulipuna. 

3. Lempi tuoksusi?
Escadan cherry in the air- tuoksu on jo muutaman vuoden ollut kestosuosikkini. Raikas ja sopivan makea tuoksu mun makuuni. 



4. Henkilökohtainen kauneusvinkkisi?
Ootte varmasti kuullut tämän ennenkin, mutta itse käytän tätä vinkkiä ja mulla se on toiminut: muistakaa jokaikinen kerta huuhdella hiukset kylmällä vedellä suihkun päätteeksi. Hiukset pysyvät kiiltävämpinä ja terveempinä, meinaa kylmä vesi sulkee hiussolmukkeet. Itse olen ainakin huomannut positiivista muutosta hiuksissani, kun olen nyt vuoden verran jokaikinen suihkukerta huuhdellut ne kylmällä vedellä. 

5. Uusi kosmetiikkalöytösi? 
Hmm, tähän en osaa vastata, koska en ole pitkään aikaan tehnyt uutta kosmetiikkalöytöä.

6. Ikimuistoisin virheostoksesi?
Ainoa, mikä tulee tällä hetkellä mieleen, on Kicksin oma huulipuna. Ostin kirkkaanpunaisen huulipunan ja auta armias, miltä se näyttää huulilla sen jälkeen, kun on syönyt. Huulten keskeltä on lähtenyt huulipuna, mutta reunoilta ei... Punainen huulipuna ei todellakaan ole kaunisnäky jos se ei pysy hyvänä syömisen aikana.



7. Meikkivoiteella vai ilman?
Meikkivoiteen kanssa. Mulla on sen verran rasvanen iho, että ilman meikkivoidetta on vaikea saada tasainen meikki aikaseksi. 

8. Eyeliner vai kynä?
En käytä rajauskyniä päivittäin, mutta sitten kun käytän, nii ehdottomasti eyeliner. Sillä saa tasasta ja siistiä jälkeä. Eyeliner on enemmän mun mieleeni kuin kynä.

9. Tuote, jota ilman et tulisi toimeen?
Sanoisin, että ehkä puuteri. Mulla on luonnostaan tummat ripset ja kulmat, joten pystyn olla ilman ripsiväriä tai kulmaväriä. Sen sijaan, mulla hehkuu iho helposti, joten ilman puuteria en tulisi toimeen.

10. Tuote, jota haluaisit kokeilla?
Volyymiripset. Ehdottomasti. Oon jo pidemmän aikaa haaveillut tekoripsistä, mutta en vieläkään ole raaskinut hommata niitä. Ehkä kesän aikana otan itseäni niskasta kiinni ja kokeilen tekoripsiä. 



Mitä mieltä te olette tästä postauksesta? Ja mitä te olisitte vastannut näihin kysymyksiin?

4 comments

  1. Kivasti toteutettu! Kirjoittelin eilen kans oman version ja volyymiripset lähtee mullakin ens kesän aikana kokeiluun:)!

    ReplyDelete
  2. Kiitos Sofia:)! Ja hei joo, luinkin jo sun postauksen tuosta :)

    ReplyDelete
  3. Oi mikä tuo paletti on!

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥