TÄYDELLINEN HUPPARI XX

huppari // H&M // takki H&M // korut // Ur&Penn

Tiiättekö sen tunteen, kun teillä on pakkomielle saada jokin tietynlainen vaate? Mulla on jo pidemmän aikaa ollut pakkomielle oranssiin huppariin, jossa on tekstiä nimenomaan hihoissa. Olin jo valmiina tilaamaan ylikalliin hupparin ulkomaalaiselta nettisivustolta, kunnes bongasin tuon H&M:stä. Oon aina ollut suuri huppareiden ystävä ja viime syksynä niitä näkyi tavallista enemmän mun päälläni. Alkaa vahvasti näyttämään siltä, että mun hupparikausi saa jatkoa. Täydellinen huppari mun tyyliini on ilman vetoketjua, pehmeä sisältä ja siinä on tekstiä tai jokin printtikuvio. Jopa yksinkertaisen hupparin saa näyttämään hyvältä esimerkiksi koruilla, revityillä farkuilla, tennareilla ja nahkatakilla. Tuosta hupparista tulee ehdottomasti yksi lemppareista - tykkään!

Minkälainen on teidän täydellinen huppari?

No comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥