SPRING LOOK

neule // H&M // kengät // K-citymarket 

Viime viikonloppuna nautittiin ihanasta kevät säästä Helsingissä; kuivat kadut, auringon paiste ja keväiset vaatteet. Tämän kevään lemppari juttuihin kuuluu ehdottomasti mokkaset korkkarit ja isot neuleet. Oon jo pitkään haikaillut vaaleanpunaisen neuleen perään ja nyt löysin tuon ihanan neuleen alennusmyynneistä. Ekan kerran, kun sovitin tuota neuletta pukkarissa, niin jätin sen ostamatta. Illalla mua jäi harmittamaan, että jätin sen kauppaan enkä kotouttanut sitä, joten seuraavana päivänä mun oli pakko käydä hakemassa se, haha. Nyt oon tyytyväinen, että ostin tuon itselleni. Nyt oon valmiina siirtymään kevätvaatteisiin ja laittamaan toppatakit kaapin perälle. Ensi viikolla suunnitelmissa olisikin kevätsiivous vaatekaapin puolella.
Ihanaa keskiviikkoa just sulle! x


2 comments

  1. Oi vau miten makee asukokonaisuus! :)

    http://jeannays.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥