XX-XY TEAM

 toppi, täältä*/gifted // urheiluhousut, Biancaneve* // takki, H&M // ruutupaita, H&M 

Hyvää huomenta täältä peiton alta! Mitä teidän viikonloppuun kuuluu? Itse olin kaverilla yötä viikonlopun ja treffasin Emilian kanssa kuvailujen merkeissä. Oon jo kauan halunnut ottaa fotoja parkkihallissa, joten pyysin Emiliaa mun mukaani. Näistä kuvista tuli paremmat, mitä odotin, joten oon enemmän kuin tyytyväinen! Ja sitä paitsi, aina pitää kokeilla uusia juttuja ja mennä mukavuusrajojen ulkopuolelle. Itse asussakin mentiin mukavuusrajojen ulkopuolelle, nimittän yhdistin urheiluvaatteet ja korkkarit. Ajatuksena se kuulostaa oudolta ja ehkä jopa hirveältä, mutta toteutus oli aivan päinvastainen. Mun silmään toi iskee ja näyttää hyvältä, mutta mitäs te sanotte? Tänään mulla olisi suunnitelmissa käydä ylppärijuttuihin kiinni, nimittäin ensi viikolla on jo ensimmäiset kevään kirjotukset.
Rentouttavaa ja ihanaa sunnuntaita tyypit!




Kuvat: Emilia Forssell

4 comments

  1. Vau miten makee asukokonaisuus!♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Ihana asukokonaisuus ja kuvauspaikka sopii tosi hyvin asun kanssa, peukku tälle!:)

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥