SELF-CONFIDENCE IS THE BEST OUTFIT


Itsevarmuus on sitä, että on sinut itsensä kanssa. Hyväksyy ne huonoimmatkin puolet ja korostaa niitä parhaimpia puolia. Jokainen on varmasti joskus ajatellut, että olisinpa nätimpi tai hoikempi. Jokaisesta meistä löytyy aina jotakin parannettavaa. Mutta miksi ei hyväksyttäisi niitä huonompiakin puolia? Mitä jos ollaankin tarpeeksi hyviä jo nyt? Oon oppinyt hyväksymään itseni semmoisena kuin oon. Tiedostan huonot piirteeni ja oon oppinut hyväksymään ne. Tiedän, että oon kärsimätön ja kuulun niihin ihmisiin, jotka haluavat kaiken nyt ja heti. Ja se on ok, koska kukaan ei ole täydellinen. Oon oppinut hyväksymään ulkonäköni semmoisena, kuin se on. Uskallan myöntää ja se pitääkin myöntää itselleen, että hei, mä näytän hyvältä. Mä oon se, joka joutuu elää itseni kanssa koko loppuikäni. Joten minkä takia en sanoisi itselleni, että näytän hyvältä juuri tälläisenä?
Self-confidence is the best outfit, rock it and own it!

2 comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥