4X SUOSIKIT - ATM


Omistin viimeksi yläasteella ruskean nahkatakin, mutta se varastettiin mun kaverilta, kenelle olin lainannut sen. Oon nyt uudestaan alkanut haaveilemaan ruskeasta nahkatakista ja sopivasti löysin tuon takin kirpparilta alle kympillä! 


Niin kuin aikasemmin sanoin, korvarenkaat ovat tällä hetkellä mun lempparikorut. Nuo yllä olevat korvarenkaat löysin Glitteristä vain muutamalla eurolla. Korvarenkaiden rinnalle nousee ehdottomasti nuo helmikorvikset. Faktahan on se, että helmikorvikset näyttävät aina hyvältä.


Mittari menee reippaasti miinuksen puolelle, joten ulos ei oo menemistä mekoissa ja korkkareissa. Oon jo mielessäni suunnitellut tuon mekon kanssa täydellisen asukokonaisuuden: mokkaset korkokengät tai valkoset tennarit ja oversize farkkutakki. Asun kaveriksi sopii isot korvarenkaat ja muut yksityiskohdat. Oon jo pidemmän aikaa haaveillut t-paita mekosta ja nyt vihdoin kotoutin tuon itselleni. 


Korvarenkaat eivät ole ainoat korut, joihin oon hurahtanut. Multa löytyy myös pari rasiaa hopeisia ja kultaisia sormuksia. Kiinnostaisiko teitä postaus, missä esittelisin mun lemppari koruja? Nimittäin, multa löytyy koruja ainakin yhden hyllyllisen verran 😆.

2 comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥