4x PARASTA JUST NYT


1. Pitkään nukutut aamut. Enään ei tarvitse herätä aikasin ja raahautua koulunpenkille, vaan saan aamuisin nukkua pitkään. Mikään ei oo sen parempaa, kuin herätä ilman kiireitä ja katsoa lemppari sarjaa Netflixistä aamukahvia juoden. Kiireettömät ja rauhalliset aamut ovat tällä hetkellä juuri sitä, mitä tarvin.

2. Abivuosi. Ensi viikolla luvassa olisi penkkarit, ruusukonvat ja abiristeily, ihanaa. Vaikka abivuodessa riittää työtä ja opiskelemista, niin silti se sisältää paljon muutakin.  


3. Inspiraatiotulva. Tällä hetkellä mulla on hirveästi intoa ja inspiraatiota tehdä erilaisia postauksia. Varsinkin mulla on kauhea into päästä näyttämään teille mun lemppariasuja, mitä mun vaatekaapistani löytyy. 

4. Uudet vaatteet. Mun on pakko tunnustaa: oon aina ollut shoppailufriikki. Aina kun saan uusia vaatteita, niin voi luoja sitä materialismionnellisuuden määrää. Esimerkiksi tuo uusi farkkutakki, jonka sain noin viikko sitten. Olisittepa nähnyt, kuinka hypin onnesta, kun kävin hakemassa sen postista.

+ Positiivinen mieli. Vaikka koulujutut painaa päälle, niin silti keksin kymmeniä asioita, minkä takia mulla on just nyt hyvä olla. Kohta valmistun lukiosta, pian muutan parhaan ystäväni kanssa samaan kämppään ja elämässäni on ihania ihmisiä. Vanhoja ja uusia ystäviä. 

Mukavaa loppuviikkoa just sulle!♥

4 comments

  1. Pitkään nukutut aamut on parasta!♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Siis NIIN ihana laukku että oli pakko tulla kysymään, mistä se on ja mitä merkkiä?? :-D
    Eksyin muuten tänään ekaa kertaa blogiisi ja vaikuttaa tosi kivalta, etenkin tekstit luo mulle sellaista positiivisuusboostia :) ja oot kirsikkana kakun päälle myös tosi nätti!
    Ps. Ois kiva kuulla noista abivuoden touhuista lisääkin jos vaab jaksat kertoa, mulla nimittäin ensi vuonna edessä ja oon vähän hämilläni mitä kaikkea silloin pitäis tehdä :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kuule, oon ostanut sen viime kesänä Viron kaupungista, Tartosta:D! Ja sieltä vanhassakaupungissa olevasta putiikista, joten en yhtään tiedä sen merkkiä :/. Tosi kiva kuulla, positiivisuuteen juuri pyrinkin:)! Joo kerron niistä vielä myöhemmin ja älä ota liikaa stressiä, kyllä ne sulle sitten selkiintyy ensi vuonna:)

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥