TÄMÄNHETKEN LEMPPARIT

Ihanaa torstaita tyypit!
Tällä hetkellä mun kuuluisi olla tekemässä jotakin aivan muuta, kuin kirjoitella postausta, mutta en voinut vastustaa kiusausta. Halusin nimittäin tulla näyttämään teille mun tämänhetkisiä lemppareita. Siitä onkin jo vierähtänyt aikaa, kun olen viimeksi postaillut tänne lemppari jutuista. Mutta pidemmittä puheitta, mennään itse postaukseen.


- Rengaskorvakorut ovat ehdottomasti mun suosikki koruja tällä hetkellä. 
- Hugo Bossin hajuvesi on noussut Escadan hajuveden rinnalle lemppari hajuvedeksi. 
- Tuo rannekkello on jo kauan ollut mun lemppari sen yksityiskohtien takia. 
- MAC:in huulipuna sävyssä Mehr.
- Mustat kynnet.


- Neuleet, varsinkin nuo kaksi. 


- Oon jo pidemmän aikaa metsästänyt mun tyylistä armytakkia ja nyt vihdoin löysin semmoisen.


- Kuvassa olevat aivan I H A N A T mokkaiset kengät. 

Löytyykö sulta samoja suosikkeja?

4 comments

  1. Rengaskorvikset on munkin suosikkeja tällä hetkellä. Ainoa vaan, että kuulen usein ne korvissa näyttäväni mun äidiltä.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha aijaa:D noh eihän se huono
      juttu oo:)

      Delete
  2. Noi mokkaiset kengät on täydelliset!<3 Sopii asuun kuin asuun :')

    http://jeannays.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kieltämättä! Ja oon täysin samaa mieltä sun kanssa:)

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥