OVERSIZE DENIM JACKET

takki, täältä * // kengät, K-citymarket // korvikset, Glitter // huppari, H&M

Ihanaa lauantaita tyypit!♥
Kotoutin ittelleni Junkyardilta vaatteita mm. tuon takin. Oon jo pidemmän aikaa metsästänyt täydellistä oversize farkkutakkia, ja nyt kun sanon että oon metsästänyt sitä jo pidemmän aikaa, niin voidaan puhua muutamasta vuodesta. Voitte vaan kuvitella, kuinka hypin innosta, kun bongasin tuon takin pitkän etsinnän jälkeen. Aivan täydellinen ja juuri oikeanlainen mun makuuni, en voisi olla tyytyväisempi. Ajattelin, että näytän tuon vasta ensiviikolla, mutta en malttanut odottaa sinne asti. Raivasin kalenteriin tilaa ja kävin kaverin kanssa räpsimässä asufotoja, vaikka mun pitäisi tehdä aivan muita juttuja. Mutta kummiskin, mä tykkään tästä asukokonaisuudesta, vaikka tällä kertaa mentiikin mukavuusalueen ulkopuolelle. Entä mikä on teidän mielipide? Jatkoon vai ei jatkoon?

* takki on saatu Junkyardilta

6 comments

  1. Toi takki on kyllä magee! Mulle on tullut jo ihan pakkomielle tollaseen oversize farkkutakkiin haha :D Haluun haluun haluun!

    https://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon samaa mieltä sun kanssa, toi on aika magee! Haha joo, mulla ollut myös pakkomielle tommoseen takkiin mutta onneks nyt löysin tuon:D!

      Delete
  2. Hei tosi pähee takki! :-) Pakko lähteä itsekin metsästämään tuollaista!

    ReplyDelete
  3. Toi takki on kyllä hieno ja sopii just tollaseen asuun, mutta myös vaikka valkoisen mekon kanssa! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon samaa mieltä sun kanssasi, tää sopii asuu kuin asuun:)!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥