LIVE LIFE LOUD

toppi // H&M // farkkupaita // kirppari

Mittari näyttää meilkein 20 astetta pakkasta, joten asukuvia ei tuu otettua nyt vähään aikaan ulkona. Hetikun tarkenee mennä ulos nahkatakilla tai bomberilla, niin pääsen ottamaan tämän paidan kanssa parempia asukuvia. Tällä kertaa luvassa olisi kummiskin asufotoja sisätiloissa, mikä onkin ihan uutta täällä bloginpuolella (ainakin niin muistelisin? Huikatkaa jos oon väärässä!). Oon jo pidemmän aikaa ettinyt tuon tyylistä toppia ja nyt vihdoin kotiutin tuon itselleni hennesistä. Tykkään tuosta asukokonaisuudesta, mutta mitä mieltä te olette? Jatkoon vai ei jatkoon? Ja hei, lisäsin jo eilen kuvan instagrammiin tuosta asusta, joten jos haluatte niin mua voi käydä sielläkin seuraamassa; @mirellaacristina

Mulla alkoi tänään pidennetty viikonloppu, ihanaa. Tälle päivälle olisi luvassa ylppäreihin lukemista, illemmalla heitän kaverit lahteen, josta itse suuntaan Emilialle viettämään tyttöjeniltaa leffan ääressä. En tiedä johtuuko se pitkästä viikonlopusta, mutta oon tänään positiivisella mielellä, huolimatta väsymyksestä ja niskakivuista. 

Ihanaa torstaita just sulle!

6 comments

  1. Onks toi toppi vai body? ☺ tosi kivannäkönen, ja muistelisin et oon joskus hypistellyt ainakin saman tyylistä ja jälkikäteen harmitellu ettei tullu ostettua 😕 hyvän näköinen asu muutenki! 👍☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on body:) Ite ostin ton tällä viikolla, niin ehkä niitä on vielä siellä jälellä, että kannattaa käydä edes tsekkaamassa! Kiva että miellyttää sunkin silmään:)!

      Delete
  2. Replies
    1. On kyllä, mutta tällä hetkellä en oo ottanut sitä käyttöön blogijutuissa, eli se ei oo julkinen :)!

      Delete
  3. Vitsi miten magee toi body! ja kaulakorut sopii hyvin sen kanssa yhteen :>!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon sun kanssa samaa mieltä! Kiitos paljon❤!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥