I AM READY


Tällä puolen ruutua on ainakin leveä hymy kasvoilla siitä huolimatta, vaikka lomat on nyt lomailtu! Mun joululoma oli kokonaisuudessaan onnistunut ja energiaa tuli kerättyä tarpeeksi tuleviin viikkoihin. Uusi vuosi vierähti kavereiden kanssa Helsingin yöelämässä ja nyt oon taas yhden hauskan muiston rikkaampi lukuunottamatta sitä, että jalat ovat rakkuloilla, hukkasin kaulakoruni ja sukkahousut menivät rikki. Tuntuu hullulta ajatella, että taas yksi vuosi on takanapäin. Tällä kertaa en tule tekemään vuosikatsausta kuluneesta vuodesta, mutta näin lyhyesti kerrottuna mun vuoteeni mahtui kourallinen uusia ihania ystäviä, itkua ja naurua, valvottuja kesä-öitä Helsingissä, täysi-ikäisyyden saavuttamista, blogigaala, hetken mielijohteesta toteutettuja ideoita ja paljon muuta! Tein itselleni uuden vuoden lupauksen alkaneelle vuodelle, joka on kuuluu näin: "lupaan itselleni tarttua tilaisuuksiin, enkä anna niiden valua hukkaan". Tiedän jo nyt, että tänä vuonna tulee tapahtumaan suuria muutoksia mun elämässäni ja mä voin sanoa, että mä oon valmis kääntämään uuden sivun mun elämässäni. 

2017, I'm ready!! ❤

No comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥