BEIGE+BABY BINK = PERFECT COMBO

takki, Boohoo // laukku, Viro // paita, Bikbok // kengät, kirppis 

Aloitetaan tällä kertaa tilannepäivityksellä. Mulla on enään kaksi koulupäivää jälellä, jos ei lasketa penkkaripäivää ja ylppäreitä, hui. Kohta voin ylpeänä sanoa, että lukio on mun osalta ohitse. Tuntuu hassulta valmistua lukiosta ja kääntää uusi sivu elämässäni. Tai siis, vastahan mä astuin lukion ovesta sisään ja istuin ensimmäiselle tunnilleni? Aika hullua, mutta tätä onkin odotettu. Tanssitunnit on startannut pari viikkoa sitten taas käyntiin ja tälle lukuvuodelle otin voguen, showjazzin ja MTV tanssin. Siitä onkin jo aikaa, kun olen viimeksi käynyt vogue tunneilla, joten ihanaa päästä taas sen pariin.

Koska viimeksi mun ylläni ollaan nähty vaaleita sävyjä? Oon jo pitkän aikaa suosinut mustia ja muita tummia värejä. Koska viimeksi olisin pukeutunut näin tyttömäisesti? Rehellisesti sanottuna, en edes muista. Tykkään siitä, kuinka mun tyyli on vaihteleva. Joskus pukeudun nahkatakkiin, milloin asussa nähdään hieman rokkimaisia vivahteita ja joskus taas saatan pukeutua asiallisesti ja hieman tyttömäisesti. Mutta se toimii. Ja tällä kertaa mennään tuolla jälkimmäisellä lookilla. Mun silmääni tuo asu näyttää hyvältä, mutta mitäs te sanotte? 

8 comments

  1. Oi miten ihana takki ja laukku!♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Oi, superkiva asu ja tosi kivat värit! Mä suosin pukeutumisessa paljon mustaa ja harmaata, mutta vois välillä pukea jotain muutakin väriä :-D

    https://olderthanyesterday.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva että miellyttää sunkin silmää! Oon samanlainen, harvemmin pukeudun vaaleihin sävyihin!:D

      Delete
  3. Vaaleet sävyt on just jees <3 Näyttää tosi hyvältä!

    ReplyDelete
  4. Olisko sulla linkkiä tohon takkiin?
    Ja että kannattaako boohoolta tilata?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yritin äsken kattoa, mutta en muista enään mikä noistä se on kun niitä on niin paljon ja ite oon ainakin ollut tohon takkiin tyytyväinen:)! Ei ollut ongelmia missääm vaiheessa:)

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥