WHAT'S UP?


Hengissä ollaan! Ihmettelette varmaan muutaman, oikeestaan reilu viikon hiljaisuutta täällä blogin puolella? Mun oli pakko pistää bloggaaminen viikoksi sivuun monista syistä. Menoja on ollut koko ajan, enkä oo malttanut istuutua läppärin ääreen tekemään blogijuttuja. Inspiraatiokin on ollut hieman hukassa, mutta nyt sitä on taas teille jaettavana! Viimeisiin päiviin on mahtunut aamuun asti valvottuja öitä, opiskelemista ja pohdintoja tulevaisuudesta, iltojen viettämisiä hyvässä seurassa, uusia ihmisiä, yökyläilyä, pikkulauantaita ja kaikkea muuta kivaa. Koeviikkokin on nyt purkissa ja vihdoin annoin itselleni luvan hengähtää. Ensimmäiset ylioppilaskirjotukset ovat myös takanapäin ja numerokin on tiedossa. Kirjoitin yhteiskuntaopista C:n, johon oon ihan tyytyväinen. Tosin se jäi yhdestä pisteestä kiinni, että olisin saanut M:n, mutta minkäs sille mahtaa. Kevään kirjotuksiin oon jo ilmottautunut ja viimeinen jakso lukiossa starttaa ensi viikolla käyntiin. Hullua, että lukiota on enään niin vähän jäljellä, mutta samalla oon innoissani. Lukion jälkeen mulla onkin jo hyvät suunnitelmat tiedossa, mistä tuun teille kertomaan myöhemmin. Tällä hetkellä voin sanoa olevani onnellinen ja innoissani siitä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Rehellisesti sanottuna, mulla on hyvä olla ja tällä fiiliksellä laitetaan viikonloppu käyntiin. 

2 comments

  1. Awesome outfit, you look amazing! I love your coat!
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥