VUODEN LUETUIMMAT 4x

Ennen kuin siirrytään vuoteen 2017, olisi vuosikatsauksen aika. Tällä kertaa luvassa olisi hieman throwbackia vuoden luetuimpiin ja suosituimpiin postauksiin. Kesällä ja syksyllä keskityin enemmän muoti painotteisiin postauksiin, kuin kauneus ja lifestyle postauksiin. Itse pidän henkilökohtaisesti enemmän asupostauksista ja oon huomannut, että ne ovat teidänkin lemppareita. Pidemmittä puheitta, tässä olisi muutama suosittu postaus vuoden ajalta, olkaapa hyvät! 

(Postaukseen löytyy linkki kuvan alta)

Kesällä käytiin perheen kanssa lomailemassa Tartossa, joka osoittautui aivan ihanaksi kesäkaupungiksi. En malta odottaa, että pääsen sinne taas uudelleen!

''Kahviloita, ravintoloita ja pieniä putiikkejä löytyi lähes joka nurkkaukselta ja löysinkin muutamasta putiikista ittelleni ihanan pikkulaukun ja hopeasormuksen.''


Asupostausten rinnalle suosituimmaksi postaukseksi on päässyt perinteinen lifestyle postaus, missä kerron omia ajatuksiani ja mietteitä tulevasta.

''Oon seikkailunhalunen persoona ja mulla on monia upeita muistoja, milloin oon vaan mennyt, nauttinut siitä hetkestä ja tehnyt just sitä mitä mieli tekee ilman mitään miettimättä. Kaiken tän lisäksi, kaipaan uusia juttuja ja kokemuksia. ''


Ylläytin siitä, kuinka paljon tästä postauksesta pidettiin. Sain jopa sähköpostiin viestiä yhdeltä nettivaatekaupalta, että he pitivät tästä postauksesta todella paljon ja haluaisinko tehdä heidän kanssaan yhteistyötä. Tuolloin mulla ei ollut aikaa ja intoa yhteistyöjuttuihin, joten kieltäydyin tarjouksesta.

''Yleensä oon pukenut tuon kanssa luottofarkut, mutta tällä kertaa päätin jättää ne vaatekaappiin ja ottaa niiden tilalle nuo sukkahousut, jotka osottautuikin paljon paremmaksi vaihtoehdoksi.''


Pyhitettiin syksyllä yksi päivä blogijutuille yhdessä mun bloggaajaystäväni kanssa. Muistan sen päivän yhtä hyvin, kuin eilisen! Matkasin Lahdesta Helsinkiin laukku olalla, joka sisälsi ainakin neljä eri asukokonaisuutta. Ja tässä postauksessa nähdään yksi niistä. 

''Vaikka rakastan pukea ylleni jotakin siistimpään, esimerkiksi näissä fotoissa esiintyvän kauluspaidan ja nahkasaappaat, niin siinä sivussa oon myös mukavuudenhaluinen persoona. ''

Ihanaa vuodenvaihdetta just sulle, toivottavasti siitä jää käteen taas yksi ihana muisto!♡

2 comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥