UUDET TUULET PUHALTAA


Kevään yo-kirjotukset lähestyy kovaa vauhtia, joten kouluhommien parissa menee suurin osa mun vapaa-ajastani. Kaikki päivät menee opiskelussa, treeneissä ja se vapaa-aika, mitä jää käteen, vietän kavereiden kanssa tai yksinkertaisesti en jaksa tehdä yhtään mitään. Harmittaa, kun bloggaaminen joutuu nyt hieman taka-alalle, mutta nyt täytyy pistää asiat tärkeys järjestykseen. Koulu täytyy suorittaa ensin loppuun, jotta pääsen kiinni muihin juttuihin, joista tulin teille tänään kertomaan!

Ensi keväänä muutan ystäväni kanssa Lahteen samaan kämppään. Vihdoin ja viimein pääsen muuttamaan omilleni. Oon aina ollut sisustusfriikki, joten oon innoissani siitä, että pääsen sisustamaan oman kämppäni mun tyyliseksi, taino, mun ja ystäväni tyyliseksi. Meillä on sama sisustusmaku, joten suuria riitoja ei ole tiedossa. Oon päättänyt, että lukion jälkeen aijon pitää välivuoden. Mulla on jo pidemmän aikaa motivaatio ollut miinuksen puolella opiskelujen suhteen, joten mun ei oo mitää järkeä jatkaa opiskeluja lukion jälkeen. Enkä edes ole täysin varma siitä, minne haluaisin opiskelemaan. Muoti ja kauneus ovat aina olleet mun intohimoni kohteet, joten välivuoden aikana aijon panostaa bloggaamiseen täysin uudella tavalla! Pääsen vihdoin tarttumaan tähän hommaan toden teolla ja keskittymään siihen, mitä tykkään tehdä, eli bloggaamiseen. Oon innoissani ensi keväästä, koska silloin tulen kääntämään täysin uuden sivun elämässäni. Bloggaamisesta tulee mun ykkösjuttuni, mitä aijon tehdä, mutta sen rinnalla aijon käydä myös töissä. Haen ensisijaisesti vaatekauppoihin, mutta jos niihin en pääse, niin aijon hakea myös kahviloihin. Oon hulluna muotiin, uusimpiin trendeihin ja ylipäätänsä vaatteisiin, joten olisi mahtavaa päästä vaatekauppaan töihin. Ensi vuonna on siis tiedossa muutto ensimmäiseen omaan kämppään parhaan ystävän kanssa, välivuoden pitämistä, töihin menemistä ja lähes täyspäiväistä bloggaamista. Ennen kuin siihen päästään, mun täytyy saada lukio suoritettua, joten sen takia bloggaaminen jää nyt hieman vähemmälle. Toivottavasti pysytte mun matkassani jopa silloinkin, kun bloggaaminen jää hieman taka-alalle!♥

2 comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥