BEAUTY TALK


Ihanaa perjantaita tyypit! Tällä kertaa vuorossa olisi taas hieman meikkihöpinöitä. Mulle on aina ollut ensisijalla tuotteen laatu, kuin tuotteen brändi. Suurin osa meikeistäni koostuu perinteisistä meikkeibrändeistä, eikä esimerkiksi hieman kalliimmista meikkibrändeistä, kuten Chanel. Oon yksinkertaisesti vaan liian pihi törsäämään suuria summia kalliisiin meikkeihin. Toisinaan, oon myös todennut nuo nykyiset meikkini juuri täydellisiksi. Brändi ja tuotteen hinta ei kerro tuotteen laatua. Esimerkiksi tuo MACin huulipuna. Oon todennut sen olevan lähes samanlainen, kuin mun Goshin huulipuna, joka on itseasiassa täysin samanvärinenkin tuon MACin huulipunan kanssa. Molemmat pysyvät hyvin huulilla ja ainoa ero, jonka oon huomannut on se, että Goshin huulipuna on puolet halvempi.

Tilasin ittelleni nelisen kuukautta sitten tuon Revolutionin makeup ultra blush paletin, joka oli brändiltään mulle täysin uusi tuttavuus. Kuitenkin, tuon setin ulkonäkö houkutteli mua ostamaan sen itselleni. Tuossa paletissa kaikki värit ovat  pigmenttisiä ja pysyvät hyvin koko päivän. Alle kympin paletiksi tuo on todella hyvä löytö! Oikeastaan, parempi kuin hyvä. 


Sain tuon Max Factorin uutuus ripsivärin Inspiration day tapahtumasta ja se nousee ehdottomasti mun yhdeksi lemppari meikkituotteeksi. Luottoripsivärini on jo useita vuosia ollut Lorealin telescopic, mutta tuo nousee ehdottomasti samalle listalle Lorealin ripsivärin kanssa. Ripsiväreissä mulle on tärkeintä se, kuinka hyvin se pysyy koko päivän ilman varisematta ja se, kuinka ripsiväri tuuheuttaa ja pidentää ripsiä. Mulla on aina toiminut Lorealin telescopic ripsiväri ja nyt nykyään myös tuo Max Factor. 

Kotoutin ittelleni ensimmäisen Nyxin meikin muutama kuukausi sitten, joka on nimenomaan kuvassa näkyvä lingerie huulipuna. Tuo pysyy hyvin huulilla muutaman tunnin ilman korjauksia, mutta eniten tykkään siitä, kuinka helposti ja tasaisesti se levittyy huulille ja siitä, kuinka nopeasti tuo jähmettyy huulille. 

Entä mikä on teidän ehdoton luottotuote?

2 comments

  1. Oi ihania kuvia! <3 Siis mä oon just kans niin pihi, etten osta ikinä mitään kallista kosmetiikkaa, vaikka tottakai nekin hoututelevalta näyttää. Makeup Revolutionilta oon ostellut melko paljon tuotteita ja kaikki on kyllä kehumisen arvoisia (ja ihanan halpoja <33) Tuota sun ostamaa palettia en vielä omista, mutta ulkonäkö kyllä houkuttelee hankkimaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Julia<3! Makeup revolutionilla on kyllä ihania tuotteita! Ja suosittelen kokeilemaan tuota palettia, ite oon tykänny siitä kovasti:)

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥