ON TÄÄ ELÄMÄ SITTENKIN IHAN JEES


Vaikka välillä on vaikeeta ja tuntuu ettei millää pääse eteenpäi elämässä, niin silti tää kaikki on loppujen lopuks ihan jees. Musta tuntuu, että oon jo pitkän aikaa pysynyt paikallani ja kaipaan tällä hetkellä jotakin uutta ja jännittävää mun elämääni. Uusi askel johonkin suuntaan, kenties kokonaan uusi sivu. Oon seikkailunhalunen persoona ja mulla on monia upeita muistoja, milloin oon vaan mennyt, nauttinut siitä hetkestä ja tehnyt just sitä mitä mieli tekee ilman mitään miettimättä. Kaiken tän lisäksi, kaipaan uusia juttuja ja kokemuksia. Täytyy ottaa askel kerrallaan, nimittäin ainakin ensi kuussa saan kokea mulle jotakin täysin uutta, ainakin osittain. Just nyt mulla on hyvä olla ja tällä fiiliksellä pistetää tää viikko käyntiin. 

Ihanaa alkanutta viikkoa tyypit!

5 comments

  1. No juurikin näin! Asioilla on tapana mennä aina oikein päin, kunhan vain uskoo näin. Toivon todella, että sisälläsi oleva seikkailunhaluinen persoonasi yllätettäisiin, ja kenties pääsisit mukaan elämäsi seikkailuun. What ever, ihanaa ja positiivista viikkoa sinulle myös :) Xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kommentti, juuri niin! Kiitos sulle <3

      Delete
  2. Mitä ensikuussa tapahtuu?

    ReplyDelete
  3. Ihania kuvia ♥ Pakko sanoo että oot kyllä taitava bloggaaja, ansaitsisit paljon enemmän lukijoita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tämmöset kommentit on aina yhtä piristäviä, kiitos Nelli:) <3

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥