ANTAA ENEMMÄN, KUIN OTTAA


Vihdoin on taas se aika vuodesta, kun Inspiration Blog Awards kilpailu starttaa käyntiin! Pakko myöntää, että on kunnia olla ehdolla muiden muodista ja kauneudesta kiinnostuneiden bloggaajien kanssa. Oon ylpeä itestäni, kun oon jaksanut kulkea näin pitkän matkan blogissani eteenpäin kaikista vastoinkäymisistä huolimatta. Oon ylpeä myös siitä, että tänä vuonna oon saanut kunnolla otteen siitä, että minkälainen ihminen haluan olla ja minkälaisena haluan pitää tän blogin. Jos pidät blogistani, niin mua voi käydä äänestämässä TÄSTÄ! Mut löytää Indiedays kategoriasta tai sitten voit hakuun kirjoittaa Mirella tai Mirella Cristina, niin pitäisi löytyä. 
Se uusi juttu, mistä vinkkailinkin viime postauksessa, on ensi kuussa oleva Blog Awards gaala. Oon enemmän kuin innoissani siitä, että pääsen tapaamaan muita samanhenkisiä ihmisiä ja ylipäätänsä koko tapahtumasta. Pakko myöntää, että tää bloggaaminen antaa paljon enemmän, kuin ottaa. Kiitos teille, että ootte tehnyt tästä harrastuksesta paljon mielekkäämpää .

4 comments

  1. Kävin äänestämässä sua! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla, että koet blogini hyväksi ja annoit sille äänesi<3!

      Delete
  2. ihana syksyinen asu, varsinkin tuo takki on todella kaunis ♥ ja bloggaaminen on kyllä kerrassaan ihanaa puuhaa! ehdottomasti antaa enemmän kuin ottaa. saa kyllä aina hymyssä suin muistella sitä matkaa joka on tän harrastuksen parissa kuljettu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itsekin tykkääm tuosta takista, oli kyllä hyvä löytö!<3 Juuri näin, oon sun kanssa samaa mieltä:)

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥