ALWAYS ON THE GO


Löysin nuo kuvat kameran uumenista, kun puhdistin muistikorttiani. Onneksi löysin mämä fotot, meinaan mä pidän näistä kuvista. Päätin tulla jakamaan nämä teillekin näin maanantai-iltana, etteivät ne jäisi kuvakansioon tämän pidemmäksi aikaa pölyttymään. 

Läppäri on pysynyt monia päiviä kiinni, meinaan en ole vaan millään malttanut pysyä paikoillani. Syysloma starttasi perjantaina käyntiin, joten menoja on ollut joka päivä. Mä tykkään mennä paikasta toiseen ja nauttia siitä hetkestä miettimättä mitään muita juttuja. Tällä hetkellä oon kamalan väsynyt ja univelkojakin on kertynyt kiitettävästi. Rästissä on kauheesti juttuja, mitä pitäisi tehdä, mutta väsymys ja Netflix taitaa viedä voiton tälläkin kertaa. Näinä päivinä oon hakeutunut enemmänkin mukaviin vaatteisiin, kuin asiallisiin asuihin. Vaikka rakastan pukea ylleni jotakin siistimpään, esimerkiksi näissä fotoissa esiintyvän kauluspaidan ja nahkasaappaat, niin siinä sivussa oon myös mukavuudenhaluinen persoona. Tykkään kulkea ympäriinsä isoissa huppareissa ja lämpösissä villapaidoissa. Joskus on ihan kiva ottaa rennosti myös pukeutumisen saralla, vai mitä te sanotte?

4 comments

  1. Oi ompa hauska asu! Tosi rennon näköinen! Näyttää kivalta, kun bootsit menee takin alle reippaasti :-) Mä oon kans samanlainen, että tykkään kun on ohjelmaa! Myöhemmin kerkee sitten nukkua... :-D ihanaa syyslomaa! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mäkin tykkään kun bootsit menee takin alle:) niimpä, myöhemmin kerkee kyllä nukkua!:D ja kiitos paljon<3

      Delete
  2. Ihana takki<3 Välillä kuuluu ottaa rennommin pukeutumisen suhteen:)

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥