MONDAY MOOD

Kiirettä pitää, eikä bloggaamiselle ole löytynyt juurikaan aikaa. Yo- kirjotukset ovat ihan nurkan takana (19.9, huh), joten lukeminen on vienyt suurimman osan mun vapaa-ajastani. Kaikki ylimääräinen aika, mitä on jäänyt, niin oon ollut kavereiden kanssa, tanssinut, levännyt ja ajellut. Niin, sain lauantaina oman auton, taino jos tarkkoja ollaan niin se on mun ja siskon yhteinen, mutta kummiskin. Siihen se lukeminen jäikin viikonlopun osalta, kun teki mieli ajella ympäriinsä. Ehkä oon ansainnut yhden lukuvapaa viikonlopun, vaikka ne ylppärit ovatkin tasan viikonpäästä. 

Maanantai, tunnettu viikon pahimpana päivänä ja sitä se mulle oli tänä aamuna, kun päivä lähti väärällä jalalla käyntiin. Takana oli kuudentunnin yöunet ja aamulla kahvikin kaatui pitkin pöytiä, joten mun maanantai ei lähtenyt käyntiin mistään parhaimmasta päästä. Kymmenen aikoihin sain viestin, että tilaamani vaatteet olivat vihdoin ja viimein saapuneet, joten siinä kyllä päivä sai täysin uuden käänteen mielialassani! Mutta eipä sitä kauaa kestänyt, kun totesin, että tilaamani housut olivat liian pienet. Takki oli onneksi ihan hyvä, joten jotain positiivista tästäkin päivästä löytyy. Se on ihan ok, jos aina ei ole hyvä päivä, vai mitä?

No comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥