BLACK & BROWN AND A LITTLE BIT HAPPINESS

Ihanaa keskiviikkoa tyypit! Tällä kertaa mulla onkin teille hyviä uutisia. Pitkä luku-urakkani (joka on täynnä turhautumisia, stressaamisia ja yö unien menettämisiä) on tuottanut vihdoin tuloksia. Nimittäin mun yhteiskuntaopin yo-kirjotukset lähtee lautakunnalle M- numerona! Oon niin tyytyväinen suoritukseeni, mutta ei sitä ikinä tiedä mihin suuntaan tuo arvosana siellä lautakunnassa lähtee menemään. Alku kuulostaa ainakin lupaavalta. Voitte siis tuosta jo päätellä, et tää viikko lähti käyntiin mun osaltani paremmin kuin hyvin. 

Taisin ekan kerran elämässäni rakentaa lämpimän syysmekon ympärille asukokonaisuuden, joka koostui tuosta ruskeasta takista ja nahkasaappaista. Mietin kauan, että tykkäänköhän tästä outfitista vai en. Pitäisikö sittenkin pukea ne turvalliset mustat farkut, jotka näyttää aina hyvältä. Tässä asussa ehkä rikoin hieman sitä mun perinteistä syksyn pukeutumiskaavaani. Aina pitää kokeilla uusia juttuja, vaikka siinä pukeutumisen saralla. Vai mitä te sanotte?

4 comments

  1. Oi miten ihana asu! Tykkään tosi paljon tosta sun takista<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa että iskee sunki silmään tuo asu<3!

      Delete
  2. Kyllä, rohkeasti vaan kokeilemaan uutta ja erilaista :) kiva asu, tykkään <3!

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥