SUMMER OUTFIT x9

Kuvakansiota selaillessa huomasin, että kuinka paljon asufotoja on tänä kesänä tultu otettua. Syynä voi olla vahvasti se, että vihdoin löysin vakkarikuvaajan, kenen kanssa mulla on yhteinen harrastus ja jonka kanssa voin käydä ottamassa fotoja aina silloin kun huvittaa. Tänä kesänä oon muutenkin löytänyt oman tyylini kirjottaa tätä blogia ja sen, että minkälaisena haluan tämän blogin ylipäätänsä olevan. Yhdeksi vahvaksi aiheeksi on noussut asupostaukset, niin kuin varmaan ootte jo huomannut. Blogin nimikin on tultu matkanvarrella vaihdettua tähän nykyiseen, joka kuvaa paljon paremmin mua ja tätä blogia.

Mun tyyli on aina ollut monipuolinen. Joskus saatan pukea ylleni hameen ja korkkarit ja seuraavana päivänä saatan laittaa ison collaripaidan ja nahkarotsin. Tykkään siitä, että voin pukea ylleni lähes mitä tahansa ja silti tunnen oloni kotoisaksi. Tuohon kollaasiin oon koonnut muutamia asuja, jotka on eksynyt ylleni tänä kesänä. Mun suosikiksi nousee coachella asu, joka on numero 6. Entä mikä on teidän lemppari?

10 comments

  1. Ehdottomat lempparit on 1. ja 8. vaikka ovatkin keskenään ihan täysin erityylisiä, mutta niin mun makuun!!

    ReplyDelete
  2. Mun lemppari taitaa olla tuo nelonen! Ihana tuo oliivin vihreä takki :)

    http://visions-ninni.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iteki tykkään siitä takista, se on jotenki tosi rento mutta silti tyylikäs:) Ja ihanaa että nelonen miellyttää sun silmääs!

      Delete
  3. 6 ja 8 iski eniten, vaikka kaikki on kyllä ihania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuo 6 on munkin lemppari noista asuista:) Kiva että säkin tykkäät!

      Delete
  4. Noi asut 1 ja 3 kolahtaa muhun kyllä tosi hyvin, toi asun 3 mekko ja takki on ihan mielettömän ihanat ♥ Sulla on kyllä upee tyyli, ihanan inspiroiva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kommentti, kiitos paljon Emilia<3 tuo mekko on kieltämättä mielettömän kiva:)

      Delete
  5. Replies
    1. Tuo liivi on kieltämättä aika magee!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥