SUMMER OUTFIT PART 2.

Vihdoin mulla oli aikaa avata läppäri ja tehdä blogjuttuja. Oon ikävöinyt tätä hommaa todenteolla. Aloitetaan vaikka siitä, että mitä mulle kuuluu. Ajokortti on nyt taskussa ja tässä on yksi tyytyväinen kuski lisää liikenteeseen. Pakko sanoa, että se puoli tuntia oli ehkä maailman hirvein ikinä. Jännitti kamalasti, jonka takia tuli muutamia huolimattomuus virheitä. Mutta siitä huolimatta, saan huokasta helpotuksesta, kun on taas yksi asia vähemmän murehdittavana. Kirjotukset lähestyy kovaa vauhtia, joten joka viikko oon lukenut yhteiskuntaoppia niin paljon kuin jaksan ja ehdin. Tanssitunnit on startannut käyntiin ja tänä vuonna päätin jatkaa MTV- tanssia, jonka rinnalle otin vielä Commercial jazzin. Kiirettä pitää, mutta silti välillä täytyy järkätä aikaa bloggaamiselle, jota mä rakastan ylikaiken.
Mutta mennää nyt asiaan, ennen kuin alan höpisemään teille kaikesta muusta ja eksyn aiheesta totaalisesti. Tällä kertaa olisi vuorossa taas kuvakooste muutamista asuista. Muistatte varmaankin edellisen postauksen, missä esittelin teille kesällä pidettyjä asuja? Tässä olisi nyt jatkoa siihen! Harmittaa, että kaikista asuista en ollut ottanut fotoja, mutta onneksi sentään olen osan asuista saanut kameralle talteen. Mun henkilökohtaiset suosikit ovat ensimmäinen, neljäs ja kahdeksas asu. Entä mikä on teidän lemppari?

8 comments

  1. Ton ekan asun kuvat on kyl yksii mun lemppareit kaikist mitä kesän aikaan otettii!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nonii sama:) Ensi viikol sit onneks päästää taas kuvailee!

      Delete
  2. Mun lemppareita oli 3,4 ja 5. Kaikki näistä on kyllä sellasia mitkä voisin pukea päälleni :) Onnea ajoluvasta! Se on kyllä mahtava tunne kun saa kortin taskuun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa että säkin pidät! Ja kieltämättä nii on :)

      Delete
  3. Millasii virheitä sul tuli inssissä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pari kertaa olin hermostuksissani unohtanut laittaa nuolivaloissa vilkun päälle ja kerran auto oli sammunut risteykseen, mutta ei sen suurempia virheitä onneksi ollut!

      Delete
  4. Mäkin pidän eniten 1,4,8 :) Kivoja asuja joita vois ite pukea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla, että nuo asut iskee sun silmääs:)!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥