SUMMER LATELY 7x




En pysty vieläkään sisäistämään sitä, että kesä on ohi ja uusi lukuvuosi startannut käyntiin. Takana on taas yksi huikea kesä, joka on ikuistettu sadoilla puhelin kuvilla ja kymmenillä järkkäri fotoilla. Matkan varrella oon tutustunut mahtaviin ihmisiin, joista on kehkeytynyt hyviäkin kavereita. Tänä kesänä saavutin täysikäisyyden, olin muutaman päivän Tartossa, kävin yöuinneilla, kävin rakkaan ystäväni kanssa risteilyllä, pääsin vetämään ensimmäistä kertaa hiphop kurssia, valvoin useampana yönä aamuun asti ja ylipäätänsä nautin kesästä. Vakkarikuvaajani, Inka, muutti kesän loppupuolella toiselle paikkakunnalle, joten täytyy löytää uusi vakkarikuvaaja kotiseudulta, jonka kanssa voisin jakaa tämän harrastuksen. Tottakai tullaa näkemään Inkan kanssa blogijuttujen merkeissä ja muutenkin, mutta etäisyyden ja kiireiden vuoksi tullaan treffaillemaan jatkossa paljon harvemmin kuin kesällä. Kesällä mun blogi koki suoraan sanottuna aika rajun muutoksen, kun löysin sen oman tapani kirjoittaa tätä blogia. Löysin blogilleni tietyn suunnan, jota pitkin aijon kulkea. Kehityin  myös bloggaajana enemmän kuin osasin odottaa, mikä on todella hyvä juttu. Mitä mieltä te olette? Ootteko myös havainnut blogissani kehitystä parempaan suuntaan? Kaikki risut ja ruusut ovat aina tervetulleita. Muistattehan, että kritiikkiä saa aina antaa, kunhan ei käyttäydytä asiattomasti.

Rauhallista sunnuntaita tyypit!

2 comments

  1. OOn seuraillut sun blogia jo monta vuotta (en nyt tarkasti muista montako mut varmaan jotain 3) ja oon huomannut näitten vuosien aikana ihan hirveesti kehitystä sun kirjotuksessa ja kuvissa. Jo pelkästään tän vuoden aikana oot myös kehittynyt ihan hirveen paljon ja blogi on mennyt selvästi parempaan suuntaan! Oot edelleen yksi mun lempparibloggaajista ja ootan aina innolla sun uusia postauksia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tosi kiva tietää, että täältä löytyy myös pidempi aikaisia lukijoita! Hyvä että mun panostus tähän hommaan on välittynyt sillekin puolelle ruutua:) Kiitos tästä tsemppaavasta kommentista ja ihanaa että siellä on innokas lukija:)!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥