SHOPPING LATELY

Vihdoin ja viimein sain aikaiseksi kuvata teille ostoksia, jotka on tultu ostettua. Hehkutin jo teille aiemmin mun uusista meikeistä, jotka tilasin Tambeautyltä. Tuosta hiusöljystä on tullut mun yksi lemppari hiustuote ja tuo kultainen glitter luomiväri on super pigmenttinen! Revolutionin blush- paletti myös yllätti mut positiivisesti. Jokaisessa on hyvä pigmentti ja muutenkin nuo poskipunat ovat ihanan värisiä. Kesällä tuli käytyä stadin alennusmyynneissä ja tuo vaaleenpunainen neule tarttui mukaan Mangosta 15 eurolla. Näin syksyn tullen aijon käyttää tuota neuletta monia kertoja, meinaa oon ihan hurahtanut vaaleenpunaisiin vaatteisiin. Tartosta tarttui mukaan tuo Bys:in luomiväripaletti, korkkarit ja tuo söpö pikkulaukku.
Oon yllättynyt siitä, kuinka monia kertoja oon käynyt tänä kesänä kiertämässä kirpparit läpi. Ehkä syy on siinä, että aina löydän sieltä uudenveroisia vaatteita halvalla. Esimerkiksi pongasin tuon aidon adidaksen hupparin kirppikseltä kolmella eurolla. Täytyisi varmaan kohta lopettaa isojen huppareiden ja collaripaitojen hamstraaminen, koska ne ei pian mahdu edes mun vaatekaappiini, vaikka niitä kaappeja löytyy kolme kappaletta...

Löytyykö sieltä muita isojen huppareiden rakastajia?

8 comments

  1. ihana tuo revolution paletti, pitäisköhän itsellekin tilata.. ♥ kivoja löytöjä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suosittelen tilaamaan, tuosta on muodostunut mun yksi lemppari kosmetiikkatuote:)

      Delete
  2. Tosi kivoja juttuja oot löytänyt! Erityisesti toi laukku ja addun huppari iskee muhun :)

    https://viiviviljaa.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Ihan mielettömän hyvä löytö tuo Adidaksen huppari! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikös olekin? Iteki tykkään tuosta hupparista<3

      Delete
  4. oii ihana kyllä tuo revolutionin blush paletti, ihania värejä ♥ tuo luomiväripaletti näyttää tosi hämäävästi nakedin paletilta :D tosi samantyyppinen malli noissa! täällä kans yks ilmottautuu, mulla on ongelma hamstrata enemmän mukavia kotiasuja kaappiin kun semmosia joissa oikeesti kehtaisin astuu ulos talosta hahhah! :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuo Bysin luomiväripaletti on tosi samanlainen kuin se nakedin paletti, mutta pigmentti on tossakin tosi hyvä:) Ja niimpä!:D

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥