KUN ON ELÄMÄ EDESSÄ


Mun viikkoihin on mahtunut vaikka mitä kivaa, eikä mun blogi edes pysy perässä mun menoissa. Puhelimestakin löytyy fotoja vaikka millä mitalla ja Viron reissustakin on kuvia vielä julkasematta. Viime viikonloppuna näin lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna olin kavereitten kanssa, valvoin läpi yön, shoppailin, käytiin juhlimassa mun 18 vuotis syntymäpäiviä, käytiin syömässä synttäreiden kunniaksi ja nauroin niin että mahaan sattuu. Vihdoin ja viimein oon täysikänen. Tuntuu hieman hassulta, mutta samalla aikaa mulla on vapaa tunne. Vaikka se onkin vähän ristiriidassa sen kanssa, että vastuuta tulee kymmenen kertaa enemmän kuin ennen. Oon vastuussa itsestäni ja voin vihdoin elää elämääni juuri niin miten mä haluan. Nyt voin keskittyä siihen, mitä mä todella haluan mun elämältäni. Ja itseasiassa mä tiedän aika hyvin mitä mä haluan ja minkälainen ihminen haluan olla. Lukion jälkeen eli ensi vuonna haen Tampereen konservatorioon tanssinopettajaksi. Jos pääsen sisään niin tottakai muutan Tampereelle ja siellä kohtaan uudet haasteet. Jos en pääse ekalla kertaa sisään, niin sitten pidän välivuoden ja kokeilen seuraavana vuonna uudestaan. Hieman pelottaa ajatus siitä, että joutuisin pitämään välivuoden, mutta turha sitä nyt on miettiä. Nyt kun oon täyttänyt kahdeksantoista vuotta, niin voin sanoa että tästä se elämä vasta alkaa. Ajatus on ehkä hieman pelottava, mutta siitä huolimatta oon enemmän kuin innoissani. Täysi-ikäinen minä, hassua, mutta hyvä näin. 

2 comments

  1. oot tosi kaunis ja sun kuvista välittyy ihana tunnelma ♥ kiva että sulla on niin selvät suunnitelmat jo tulevaisuuden suhteen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Nelli<3 joku suunnitelma löytyy, mutta luultavasti muuttuu matkan varrella useampaa otteeseen:)

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥