BACK TO SCHOOL


Helou tyypit! Viimenen lomapäivä starttasi käyntiin, jonka virallisti lukiokirjojen ostaminen. Mulla alkaa huomenna viimeinen lukiovuosi. Vastahan mä astuin lukion ovista sisään ja mietin, että mitä hittoa tuun tekemään tulevaisuudellani lukion jälkeen. Luulin, että vastaus selkenisi, kun vika vuosi starttaa käyntiin. Tässä sitä nyt ollaan, ja silti kaikki on vielä hämärän peitossa. Tottakai mulla muutamia suunnitelmia on, mistä oonkin maininnut aina välillä täällä blogin puolella. Oon suunnitelut hakevani Tampereen konservatorioon tanssijaksi. Toiseksi kysymykseksi nousee se, että mitä sitten teen jos en pääsekään sisään? Se on aina ollut mun haaveeni, joten pakkohan sitä on edes kokeilla. Ehkä pitäisi hakea toiseekin paikkaan varmuuden vuoksi. Oon pyöritellyt päässäni, että toinen vaihtoehto voisi olla liiketalous tai jokin vastaava. Sekin on ihan mielenkiintoista ja jollain tavalla kiehtoo mua. Ehkä se tästä vielä selkenee, mutta aika alkaa loppumaan.

Toivottavasti ymmärrätte, jos postauksia ei tule enään yhtä tiuhaan tahtiin, kuin ennen. Mulla on niin paljon tekemistä, että tähän ei yksinkertaisesti jää yhtä paljon aikaa, kuin normaalisti. Täytyy lukea ylppäreihin, suorittaa teoriakoe ja ajotunnit, suorittaa lukion kursseja ja käydä tanssitunneilla pari kertaa viikossa. Seuraavat pari kuukautta tulee olemaan todella kiireiset, mutta kyllä se siitä sitten pikkuhiljaa helpottaa. Huh, stressaan jo nytten, kun tiedän mitä seuraavat pari kuukautta tulee olemaan. Täytyy viel jaksaa päntätä puolivuotta, niin sitten lukio on mun osalta purkissa. Ylppäreistä puheen ollen, taidan iltasaduksi lukea muutaman yo esseen, joita oon kesän aikana väsäillyt. Tuossa vieressä ne kovasti mua odottaa, joten nyt sanon teille hyvää yötä ja ihanaa alkanutta syksyä just sulle.

4 comments

  1. tuntuupa hurjalta sanoa jo syksyksi, mutta niin se vaan on - mihin tää aika oikein menee? & kauniita kuvia :) ♥

    ReplyDelete
  2. Millä kameralla otat kuvat?

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥