ASUSTEET KRUUNAA ASUN


Terkut täältä kotisohvalta! Risteilystä ollaan kotiuduttu ja reissu sujui onnistuneesti. Kun vihdoin ja viimein pääsin kotia, niin ei mennyt aikaakaan, kun olin taas pakannut laukkuni ja lähdin kavereiden kanssa ulos, mutta nyt on pienen breikin paikka kohillaan. Pyhitän tämän sunnuntain täysin rentoutumiselle ja energian keräämiselle. Puin lemppari lököpöksyt ylleni, join kupin kahvia, katoin Netflixiä ja nyt kirjottelen teille hieman kuulumisia ja tämän jälkeen luultavasti katson lisää Netflixiä. Ihanaa olla kotona ja löhöillä ilman minkäänlaista kiirettä. Huomenna alotan ohjaamaan viikon kestävää hip hop tanssikurssia ja siinäkin oon saanut tuntien sisällöt jo suunniteltua. Tää on mulle eka kerta, kun pääsen vetämään tanssitunteja ja oon enemmän kuin innoissani! Voiko parempaa kesätyötä edes olla?

Kuvissa mulla näkyy tuo musta takki, joka on noussut mun yhdeksi lemppariksi. Ei unohdeta noita nahkapöksyjä, jotka ovat niin mukavat jalassa. Uskaltaisin väittää, että ehkä jopa mukavimmat farkut, mitkä multa löytyy. Tylsän mustan asun kaveriksi oon pukenut erilaisia asusteita, jotta tuo asu saa hieman väriä. Korut, rannekello, reppu ja aurinkolasit kruunaa asun ja saa kokonaisuuden näyttämään hyvältä. Vai mitä te sanotte?

5 comments

  1. Hei!
    Olen kirjoittamassa opinnäytetyötä liittyen blogeihin ja niiden käytettävyyteen. Tavoitteena on parantaa erästä ilmaista blogipalvelua ja siihen tarkoitukseen tarvitsisin blogia kirjoittavien henkilöiden apua. Toivoisin, että mahdollisimman moni blogin kirjoittaja kävisi täyttämässä alla olevan linkin kyselyn.
    Kysely on helppo ja nopea täyttää ja siihen vastanneiden kesken arvotaan kaksi Finnkinon leffalippua!
    https://goo.gl/forms/Kt7KtvQtGY60anes1

    Kiitos avusta!
    – Tiia Valtonen

    ReplyDelete
  2. Asusteet on kyl ihan parasta, ja tykkäänkin nykysin shoppailla niitä enemmän ku ite vaatteita :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne kyllä on kieltämättä ja mäkin oon ostellu lähiaikoina niitä paljon enemmän kuin vaatteita:D!

      Delete
  3. Onnistuneita kuvia :) oon samaa mieltä että asusteilla voi saada ihmeitä aikaan myös yksiväriseen asuun <3

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥