VÄHÄN KUIN LOMALLA + KYSYMYKSIÄ TEILLE


Keskiviikkona suuntasin teoriatunnin jälkeen Lahen satamaan istumaan mimmien kanssa. Meitä oli koolla kymmenen hengen muijaporukka ja oli kyllä ihanaa istua näiden kanssa iltaa! Vaikka kaikki ei nyt päässytkään paikalle, niin sovittiin että treffataan suunnilleen viikon päästä uudestaan, kun suurin osa meijän kahenkymmenen porukasta pääsisi paikalle. Mun keskiviikko koostui mukavasta seurasta ihanien ihmisten kanssa, hyvästä fiiliksestä ja ilmasta ja uusista tuttavuuksista. Kesäkuu on ollut kiireinen ja oon ollut joka päivä todella väsynyt ja stressaantunut. Vasta tällä viikolla oon alkanut tuntea olevani lomalla vikoista teoriatunneista huolimatta. Mutta nyt näiden höpinöiden sijaan haluan kysyä teiltä jotain. Minkälaisia postauksia juuri sä haluat nähdä blogissani? Mä tiedän, että aina ei jaksa kommentoida, mutta se kommentointi on oikeesti tärkeetä ja yksi osa tätä bloggaamista. Mun on tärkeää tietää, että mitä te haluatte lukea ja nähdä, jotta tää blogi on teille ja myös mulle mahdollisimman mukava kohtaamispaikka. Joten nyt, kertokaa mulle! Mä todella haluan tietää.

6 comments

  1. Liityin lukijaksi sun blogiisi vasta muutama viikko sitten, joten en ole kaikkein pitkäaikaisin lukija. Mua kuitenkin kiehtoi lukijaksi liittyessäni erityisesti sun blogin mielenkiintoinen kuvamaailma, runsaat kuvat ja niiden värikkyys. Niistä kannattaa pitää kiinni jatkossakin :) Lisäksi tykkään hurjan paljon sun asupostauksista ja tuo Kampaus kesäjuhliin -postaus on myös ihan huikea! Ylipäätään asut, sisustus, erilaiset vinkit kiehtoo mua :) Sulla on kaunis ja ihana blogi, keep up the good work! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kommentti Ulla! Tää oli tsemppaava ja hyvä tietää mikä vetää sua puoleensa mun blogissani. Kiitos tästä<3

      Delete
  2. Mä tykkään sun blogissa myös näistä selkeistä ja hyvälaatusista kuvista <3 Toivoisin enemmän reseptejä, syvällisiä pohdiskeluja, kaikenlaisia vinkkejä :) Videotkin ois kivoja, vaihtelun vuoksi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla Nelli<3! pistetään korvan taakse:)

      Delete
  3. Voin yhtyä Ullan kommenttiin, mutta lisäisin vielä, että teksteihinkin kannattaa panostaa! Tykkään että kuvien lisäksi olisi paljon fiiliksiä ja kuulumisia myös kirjoitettuna hieman pidemmin :) tykkään, kivaa kesää!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos tästä kommentista, kiinnitän nyt enemmän huomiota kirjoittamiseen! Sinne myös:)

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥