PUNAINEN PITSIKIMONO

Muistatte varmasti, kun julkasin mun coachella oufitin jokunen aika sitten. Tää asu on ehdottomasti jatkoa coachella tyyliin! Tuon mageen punasen pitsikimonon, pitsipaidan ja mustan laukun oon bongannut hennesistä ja nuo pöksyt oon saanut kaverilta, mutta alkuperäisesti ne on ostettu Seppälästä. Jotenki tämmönen boheemi tyyli on iskenyt muhun ja voisin hamstrata tuommoisia pitsikimonoita vaikka muutaman kappaleen. Kummiskin Suomen kesä on mitä on, joten taidan nyt vaan tyytyä tuohon yhteen. En usko, että pääsen tuotakaan käyttämään kauheen montaa kertaa. 

Oon mun bloggaajakaverin kanssa käynyt lähes säännöllisesti räpsimässä fotoja, mutta nyt hän on aikeissa muuttaa Vantaalle tänä syksynä. Saa nähä kuinka usein sen jälkee enään pääsen julkasemaan teille asukuvia, kun vakkari kuvaaja muuttaa muualle. Kyllähän kaverit aina ottaa silloin tällöin musta fotoja jos pyydän, mutta eihän ne aina jaksa. Se on paljon helpompaa käydä semmosen tyypin kanssa räpsimässä kuvia, kenellä on sama harrastus kuin mulla. Tiedetään kummatkin, minkälaisia kuvia toinen haluaa, niin siinä ei tarvitse juurikaan neuvoa toista. Niin kuin huomaatte, nää fotot on taas jälleen kerran onnistuneet, kiitos mun ihanan kuvaajan! Uskon, että muutkin bloggaajat voivat samaistua tähän kuvausjuttuun mun kanssani. Vai mitä? 

Ja niin, miltäs asu näyttää teijän silmään?

2 comments

  1. Ääää kyl meiän on pakko viel päästä kuvailee vaikka muutanki! Sit vaikka kuukauden asut yhen viikonlopun aikaan tai jotain :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tottakai, tuun aina välil siel käymää ja sä täällä! Hahaha joo:D

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥