NYKYÄÄN MIRELLA CRISTINA



Mun blogin nimi on nyt muuttunut ja oonkin vinkkaillut teille tästä jo aikasemmin. Tosiaan, tuo entinen nimi ei vaan enää kuulostanut multa ja se ei vaan yksinkertasesti ollut enään mun tyylinen. Oon kaivannu enemmänki semmosta yksinkertaista ja selkeää blogin nimeä. Forbidden love- nimen keksi mun entinen hyvä ystävä noin viisi vuotta sitten. Silloin se kuvas mua aika hyvin ja mun elämän tilannetta, mutta nyt se ei tunnu enään omalta. Eli nykyään mun blogin nimi on yksinkertainen ja simppeli- Mirella Cristina. Pakko myöntää, että mua aluksi hermostutti tää nimen vaihto. Vääntelin ja kääntelin ja yritin ettiä persoonallista nimeä sotkemalla noita kirjaimia. En millään keksinyt mitään järkevää, joten tässä lopputulos. Päädyin mun omaan nimeeni ja nyt oon tyytyväinen siihen, että mun blogin nimi on selkeämpi. Pistin Indiedaysillekin viestin, että vaihtaa mun blogin nimen sieltä. Siinä menee hetki, joten älkää ihmetelkö, jos mun blogin nimi näkyy siellä vielä Forbidden love- nimenä!

Niinkuin kuukausi sitten mainitsinkin, lähi aikoina tulee tapahtumaan suuria muutoksia blogin suhteen. Nimi muuttuu, postauksien laatu on muuttunut paremmaksi, tiedän paremmin sen, että minkälaisen haluan mun blogin olevan. Haluan, että kuvat on mahdollisimman hyviä ja hyvänlaatuisia, jotta teillekin välittyy se rento fiilis, mikä mullakin on. Ei oteta kummiskaa tätä hommaa liian vakavasti, vaan pidetää rento meininki ja mielet avoina! Mitä fiiliksiä teille heräsi blogin nimen muutoksesta? Mä oon ainakin innoissani siitä, mitä tuleva tuo tullessaan.

6 comments

  1. Mä kyllä tykkään tästä blogin uudestakin nimestä ja pääasia kuitenkin on se, että sä oot ite nyt tyytyväisempi blogiisi:) Tällä suunnalla on vähän samanlaisia fiiliksiä bloggailun suhteen, sillä ite tein just pienen ulkoasu rempan blogin puolella - tuntuu kyllä niin hyvältä aloittaa ns "puhtaalta pöydältä":)

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jes, kiva että säkin tykkäät! Ja aina pieni blogiremontti tekee hyvää:) käyn tsekkaamas sun blogin!

      Delete
  2. tosi kivat kuvat! :) musta toi nimi on tosi hyvä ja kuvaava tälle blogille, sopivan simppeli ♥ muistan että oon lukenu sun blogia aika nuoresta asti, ja silloin onnistuin aina vääntämään ton sun blogin nimen jotenkin ihan väärin kun se oli silloin niin haastava hahhah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa että oot myös tota mieltä<3 haha aijaa:D noh,nyt ainakin luulis sen olevan helpompaa kun nimi vaihtui;)

      Delete
  3. Ihania kuvia, etenkin toi auringonvalo tuolta taustalta :-)

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥