MONDAY AND TUEASDAY


Tällä hetkellä kello näyttää kahtatoista ja oon vähän aika sitten vasta noussut sängystä ylös. Keitin ittelleni aamukahvit, tein hedelmiä aamupalaksi ja menin parvekkeelle syömään aamupalaa. Raahasin läppärin parvekkeelle myös, joten tällä hetkellä hörpin kahvia samalla kun teille kirjottelen musiikin soidessa taustalla. Hitaat aamut ovat ehdottomasti yks paras juttu kesällä. Ei ole yksinkertaisesti kiire mihinkään. Tosin tää kesä on ollut kauhean kiireinen ja tapahtumarikas, joten osaan sen takia nauttia rauhallisista aamuista. Tällä tavalla on ihan hyvä tapa aloittaa päivä. Viikonloppu meni kokonaan kavereitten kanssa siellä sun täällä ja uusi viikko vierähti käyntiin Lahessa, kun menin Emilian kanssa syömään ja maauimalaan. Joka kesä on pakko edes kerran käydä maauimalassa! Tiistaina näin pitkästä aikaa mun rakasta ystävää Nooraa ja hänen vauvaansa, joka syntyi kolme viikkoa sitten. Koko päivä vierähti heidän kanssaan kaupunkia kierrellen ja kuulumisia vaihtaen. Oli ihana taas nähdä tätä muijaa.

Kerron teille aika pintapuolisesti mun menoista, koska kaikkea en halua teille jakaa yksityiskohtaisesti, toivottavasti ymmärrätte. Niin paljon katselukertoja kertyy mun blogiini päivän aikana, joten pyrin olemaan varovainen siitä, mitä jaan tänne nettiin. Mun kesälomaan on mahtunut niin paljon kaikkea, että jos sen kaiken kertoisin tänne yksityiskohtaisesti, niin siinä menisi ikä ja terveys. Haluan teille kummiskin jakaa aina pieniä paloja mun elämästäni, joten toivottavasti tää riittää teille. Ehkä joskus voin tehdä my day- postauksen, missä kerron tarkemmin mun päivästä kuvien kera jos teitä kiinnostaa. Mutta nyt vaihdan vaatteet, kipaisen kaupassa ja alan lukemaan ylppäreihin. 

Ihanaa keskiviikkoa just sulle!

No comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥