COACHELLA OUTFIT

Oon täysin hullaantunut boheemi tyyliin! Kaikki neulotut topi, hapsupaidat, isot aurinkolasit, hapsuliivit ja upeet korut vetää jotenki mua puoleensa tänä kesänä. Mun mielestä boheemi vaatteet on mitä parhainta festarityyliä ja oon ihaillut pinterestistä näitä asukokonaisuuksia jo pidemmän aikaa. Huomasin coachellan vaatteita H&M sivuilla alennuksessa, joten tilasin ittelleni sieltä muutaman vaatteen, kuten tuon hapsuliivin ja topin. Nyt kun alan miettimään, niin koko asu on ostettu hennesistä. Hameen bongasin alennusmyynneistä kympillä ja kengätkin oli vain seittemän euroa. Mun silmään tuo asu näyttää hieman erilaiselta, mihin oon yleensä tottunut, mutta siitä huolimatta oon ihan myyty. 

Suomen kesä on mitä on ja se tässä hieman ärsyttää. Aurinko ei oo paistanu ja mittari näyttää 15 astetta, joten tuolla ei oo yksinkertasesti pystynyt olla hameilla. Pistetään peukut pystyyn ja toivotaan, että loppukesä näyttäisi paremmalta, jotta tarkenisi kesävaatteilla! Mulla on ainakin lukuisia kesävaatteita ja erilaisia outfitteja odottamassa niiden käyttämistä.

Miten tämmönen tyyli iskee teihin? Hot or not?

6 comments

  1. oi ihana bohotyyli ♥ oon kyllä samaa mieltä, että suomen sää rajottaa kyllä hirveesti pukeutumista ja eri tyylien toteuttamista :/

    ReplyDelete
  2. On kyllä tosi kivannäköinen asukokonaisuus! :)

    http://allthemgoodthings.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva että miellyttää sunkin silmään:)!

      Delete
  3. Ihan super ihana asu!! Oon itsekin hullaantunut viimeaikoina kaikesta boheemista sekä vaatteissa että asusteissa.
    Tosi kivannäköinen blogi sulla kaikin puolin, onneksi löysin!❤

    suvimyllymaki.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa että säkin pidät tuosta asusta! Voi että, piristit mun päivää tällä kommentilla<3

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥