ARMY GREEN AND BLACK OUTFIT

mekko // Bikbok // kengät // H&M // takki // GinaTricot // laukku // Kirppis

Kesällä on mahdollisuus pukeutua mitä ihanimpiin vaatteisiin ja rakentaa niiden ylle mukavia, mutta silti näyttäviä asukokonaisuuksia. Tällä viikolla mun päälleni eksyi simppeli musta mekko ja sen kaveriksi armeijan värinen takki. Yhdessä vaiheessa mulla oli armeijabuumi eli mun oli yksinkertasesti pakko saada sen värisiä vaatteita. Hamstrasin tuon takin ja muutaman muun tummanvihreän vaatteen mun vaatekaappiini. En tiedä mistä se buumi lähti liikkeelle, mutta sitä ei sitten pysäyttänyt mikään. Viimeksi mulla oli boheemibuumi vaihe päällä ja se kyllä välittyi tänne blogin puolellekin, heh (varmaan muistattekin coachella postauksen?). Mutta kummiskin, tuo takki on ehdottomasti mun yks lemppari, koska se on todella kevyt ja muutenkin sopii lähes kaikkien vaatteiden kanssa. Nyt alan katsomaan pitkästä aikaa Netflixiä (siitä on vierähtänyt ainakin pari kuukautta, kun viimeksi ostin Netflixin) ja viikonlopuksi mulla onkin jo kivoja suunnitelmia, joten palaillaan taas viimeistään sunnuntaina.

Ihanaa loppuviikkoa teille!

4 comments

  1. Toi takki näyttää tosi kivalta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva et säkin tykkäät, kiitos!:)

      Delete
  2. Replies
    1. Eikös vain, tuo on kyllä yksi mun lemppari takeista<3

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥