FIRST WEEK OF SUMMER


Melkein neljän päivän breikki ollut bloggaamisesta, mutta tällä kertaa se johtuu kiireistä. Tämän ekan kesäviikon oon ollut töissä ja teoriatunneilla. Aloitin tosiaan tiistaina autokoulun ja sen parissa meneekin koko kesäkuu. Aina kun on ollut aikaa ja jaksamista oon nähnyt muutamia kavereita ja tiistaina meninkin frendille yöksi. Oon nyt pari viikkoa rannan kioskissa kesätöissä ja tosi kiva siellä istuu sadepäivinä, plaah. Siellä ei oo edes lämmitystä, niin oon saanut raahata viltin sinne etten palellu ihan kokonaan. Pitäisi ensi viikolla kenties ottaa tumput sinne, kun sormetkin meinaa jäätyä... Toivottavasti silloin olisi jo parempi sää, niin ei tarvitsisi siellä paleltua. Onneksi nyt alkaa viikonloppu ja mulla onkin jo illaksi ihan kivoja suunnitelmia. Huomenna pyhitetään koko päivä bloggaajakaverin kanssa blogijutuille, joten monipuolisia postauksia siis luvassa- pysykää kuulolla! 

2 comments

  1. voi mä oisin onnellinen jos ois kesätöitä kun oon hakenu ainakin viiteen paikkaan, mutta toiset ne vaan jaksaa valittaa kun on tylsää tai kylmää töissä :D parempia työpäiviä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon mä onnellinen siitä että oon saanut kesätöitä, mutta on se ikävää kun joutuu kylmässä istua useamman tunnin ja niin, toivotaan että ensi viikolla olisi parempia säitä:) Toivottavasti ensi vuonna säkin pääsisit kesätöihin!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥