BLOGGAAJAILTA 16.6


Tosiaan, torstaina suunnattiin Biancaneven bloggaajailtaan Helsingissä. Biancaneve on suomalainen yritys, joka valmistaa esimerkiksi esiintymisasuja maailmaparhaille taitoluistelijoille ja fitness-urheilijoille ympäri Eurooppaa. Koko yritys oli mulle täysin uusi tuttavuus ja oli hauskaa käydä katsomassa, että mistä oikein on kyse. Siellä meille tarjottiin pientä purtavaa ja mukaan saatiin valita Biancaneven omat juoksuhousut (jotka ovatkin maailman ihaninta materiaalia). Biancaneven urheiluvaatteet ovat laadukkaita, jotka kestävät jopa useamman vuoden. Mulle jäi koko illasta hyvä fiilis ja se kiitos kuuluu kaikille paikalla olijoille. Oli mukava tavata muita bloggaajia keiden kanssa tulin hyvin toimeen. On jotenkin helpottavaa treffata muita bloggaajia ja jakaa se yhteinen harrastus, joka meillä on. Joskus tuntuu että bloggaaminen on aika yksinäistä ja vaativaa hommaa, mutta aina tämmössen illan jälkee on taas onnellinen siitä, että mä rupesin tähän hommaan. Tää on se mun juttu, mitä mä haluan tehdä.

Ps. Biancaneven nettisivuilla alkoi alennukset, joten TÄSTÄ pääsette sinne!

No comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥