ALMOST ALL BLACK


Yksi asia, mikä tulee aina olemaan muodissa on se tuttu ja tuvallinen väri, nimeltään musta. Tästäkin asusta saa helposti paremman näköisen erilaisilla koruilla ja muilla asusteilla, ettei asu olisi ihan tylsä. Musta toimii aina varmana asuna minne ikinä meneekään. Kokomusta on vaan niin helppo pukea päälle sillon kun on kiire lähteä jonnekin tai jos ei keksi mitään puettavaa. Tää asu on itseasiassa hieman erilainen mihin oon tottunut, koska en kovin usein pue kokomustaa ylleni. Mä tykkään siitä, kuinka vaihteleva mun tyyli on ja se näkyykin täällä blogin puolella asupostauksien lisääntymisestä tiuhaan tahtiin. Ehkä se johtuu siitä, että oon alkanut löytämään mun omaa tyyliäni paremmin. Entä miltäs tää asu näyttää teijän silmään?

2 comments

  1. Ihan kiva musta asu kokonaisuus =) silmä meikki ei sovi ihan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia:) Aijaa, ite tykkään siitä!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥