WADAP?


Tällä kertaa aattelin höpötellä hieman mun kuulumisia näiden asukuvien kera. Mulla on ollut tää viikko todella kiireinen ja ensi viikosta tulee vielä tätäkin kiireisempi. Tällä viikolla oon ollut tanssitunneilla, kavereitten kanssa viikonloppuna ja valmistavissa kenraaleissa, koska ensi viikolla on tanssiesitys. Aika hurjaa, meinaa kohta on tämän lukuvuoden tanssit tanssittu ja pääsen kesäloman viettoon. Kohta on myös lukion toinen vuosi käyty läpi ja nyt tulevalla viikolla täytyy ilmottautua syksyn ylioppilaskirjoituksiin. Ei, en oo valmis siihen vielä. En haluu alottaa sitä lukemis rumbaa jo nyt. Viime vuonna ylioppilaskirjotukset oli vielä niin kaukana, eikä ne ollut mulle millään tavalla ajankohtainen asia. Nyt ne on edessä ja se alkaa pikku hiljaa stressaamaan mua. Vielä vuosi lukioo edessä ja sitten mäkin (toivottavasti) saan lakin päähäni.

12 comments

  1. Kivoja kuvia :) Ihana toi sinun raitamekko!

    ReplyDelete
  2. Vau, aivan ihania kuvia ja asu! *_*

    https://vievies.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. tosi kiva asu, toi mekko sopii sulle kyllä hyvin! :-) tsemppii tuleviin ylioppilaskirjoituksiin sulle jo nyt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iteki kyllä tykkään tuosta asusta:) ja kiitos, sitä tarvitaan!

      Delete
  4. Voi että ihana sun ruskea laukku se sopii aina sun asuihis =)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon ja oon samaa mieltä, että tuo laukku sopii lähes mihin vaan asuun:)

      Delete
  5. Tosi kiva blogi sulla, oli mukava lukee! :)

    ReplyDelete
  6. sulla on ihania vaatteita myytkö joitakin missään:3? pystytkö linkata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoskiitos:) En myy, mutta aina välillä saatan kirppareilla myydä vanhoja vaatteita:)

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥