OLD BUT GOLD



Lueskelin ikivanhoja postauksia, nimittäin vuoden 2014 postauksia. Kiinnitin erityisesti huomiota postauksien otsikoihin ja vertailin niitä nykyisiin otsikoihin, joita mun postauksissa on. Ennen ne koostuivat suurimmaksi osaksi sanonnoista, jotka ei aina edes liittynyt millään tavalla postauksen sisältöön. Mun blogi on muuttunut parin vuoden sisällä hurjasti. Postauksien kuvat ovat laadukkaampia ja tosiaan nuo postauksen otsikot eivät enään koostu sanonnoista.  Ennen otin fotoja lähes kaikesta ja postasinkin aikalailla kaikesta, mitä mun elämässä tapahtui. Kyllä mä teen sitä edelleen, mutta paljon hillitymmin.

Hymyilyttää se, kuinka niin moni asia on muuttunut parin vuoden sisällä. Lukion aloittaminen, uusien kavereiden saaminen, oman itsensä löytämistä ja tyylin muuttumista. Nimittäin hiukset ovat lyhentyneet, meikkaan eritavalla ja noh, pukeutuminen on pysynyt aikalailla samana, mutta tottakai myös sieltä puolelta löytyy merkittäviä muutoksia. Näitä kuvia on niin paljon, että oli valinnan vaikeus mitä tähän pistäisin, mutta onneksi olin tuolloin tehnyt katsauksen vuoteen 2014 ja tämän postauksen voitte käydä tsekkaamassa TÄSTÄ jos haluatte nähdä lisää fotoja. 

Mulla on paljon hyviä muistoja tolta vuodelta ja noita postauksia selatessani ne palasi taas kirkkaasti mieleeni. Luojan kiitos, että oon ottanut satoja kuvia ja ikuistanut parhaimpia hetkiä kameralla, mitä voin myöhemmin muistella- esimerkiksi nyt. 

No comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥