LATELY

Yhtenä iltana istuttii kaverin kanssa satamassa ja nautettiin ihanasta illasta. // Oon ollut tässä kuussa paljon kavereiden kanssa ja yks päivä olin pitkästä aikaa taas Mikun kanssa. // Kesällä aijon käyttää paljon korkkareita ja nuo valkoset on ehdottomasti mun lempparit korkkarit tällä hetkellä. // Käytiin yks päivä serkun kanssa leffassa ja oli kiva treffata taas pitkästä aikaa.
Leffan jälkee käytiin serkkujen kanssa vielä satamassa syömässä kesän ekat jäätelöt. // Yks päivä käytii tsekkaamassa American dinner- hello ravintola ja pakko päästä tuonne vielä toistekin. // Laitettii yhtenä päivänä kaverinkaa kesän eka piknikki pystyyn. // Ostin tuon laukun yhdeltä tutulta ja nyt siitä on ehdottomasti tullut mun lemppari laukku. Jotenki vaan rakastan noita kultaisia yksityiskohtia.

Nyt on virallisesti kesän grillikausi avattu! // Vesimelooni on ehdottomasti yksi kesän parhaimmista herkuista, mitä on.  // Tottakai yksi ootd täytyy tänne pistää. Ehkä ei parhain kuva mitä mun asuista on, mutta tuo nyt saa kelvata tähän puhelinpostaukseen. // Uusi kollaripaita, josta oonkin jo julkaissut asupostauksen. Sinne pääsette TÄSTÄ, jos haluatta käydä kurkkaamassa. 
 Yhtenä päivinä meillä oli lukiossa erilainen oppimispäivä, milloin otettiin suunnaksi Tampere. Kesällä aijon käydä tuossa kaupungissa ainakin pari kertaa- ihana Tampere. // Käytiin kiinalaisessa syömässä ja siitäkin on vierähtänyt jo vuosi, kun olen viimeksi syönyt kiinalaista. // Tyttöjenkaa valmistavissa kenraaleissa. Ensi lauantaina onkin jo tanssiesitys Lahen kaupunginteatterilla, hui. // Rakastan kukkia ja kesällä aijonkin sisustaa mun huonetta useamman kerran kukilla.

Ollaa nyt Inkan kanssa treffattu useamman kerran kuvailusessioiden merkeissä. Tällä viikolla olisi tarkoitus mennä taas kuvailemaan jos aikataulut sopivat hyvin yhteen. // Eilen illalla käytiin kanavalla ja rehellisesti sanottuna tää on kesäsin yksi kauneimmista paikoista, mitä Vääksyssä on. // Tottakai yksi jäätelöfoto piti tänne pistää...// Viimenen koeviikko menossa ja kohta päästään kesäloman viettoon. Oon niin innoissani siitä, mitä tuleva kesä tuo tullessaan. 

No comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥