BOXFRESH LONDON 1989

Kuvat: Inka Pietilä

Ihana kevät. Jotenki kevät on niin ihanaa aikaa, kun kaikki alkaa heräämään eloon talven jälkeen. Myös minä ja inspiraationi pukeutumisen suhteen. Tänään mun ylleni eksyi nuo ikivanhat farkut, ruutupaita lanteille ja tuo collaripaita. Tällä viikolla oon kolunnut muutaman kerran Lahen kirppiksiä läpi ja en edes muista koska viimeksi olisin niissä pyörinyt. Taisin innostua siitä itsekin, kun kaveri aina löysi kaikkea kivaa sieltä. Mutta kummiskin, löysin tuon collegepaidan kirppikseltä ja maksoi vähän päälle euron. Oli kyllä ihan huippu löytö, kun oon ettinytkin tuommoista isompaa collegepaitaa ittelleni. 
Tää asu on ehkä hieman erilainen kuin mihin mä oon yleensä kevään ja kesän aikana tottunut. Tykkään siitä, että kuinka vaihteleva mun tyyli on. Joskus saatan pukea päälleni ison collaripaidan ja farkut, joskus taas hameen ja korkokengät ja silti tunnen olevani oma itteni. Mutta nyt kello näyttää jo melkein yhdeksää ja jäisin mielelläni vielä höpisemään tänne lisää, mut nyt kyllä täytyy rientää tekemään muita juttuja. Mukavaa loppuviikkoa teille! 

2 comments

  1. Näiden kuvien tausta on kyl niin hyvä verrattuna niihin toisiin! Ja hahah julkasin just oman postauksen ja tulin sit lukemaan tätä nii ollaa näköjää kirjotettu melkein samal tavalla toi yks kohta :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niin on, onneksi otettiin muuallakin fotoja:D

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥