ARMY



Huh, äsken saavuin kotiin treeneistä. Tänään tosiaan heräsin jo ennen seittemään, suuntasin kouluun tekemään matikan kokeen ja kolmen jälkeen menin bussilla Lahteen. Siellä treffasin Inkan kuvailun merkeissä ja tässä onkin tämän päivän saldo, mitä saatiin aikaiseksi. Oon jotenki rakastunut tuohon armeijanvihreään paitaan, joka mulla on tässä asussa ylläni. Tuon kanssa on helppo yhdistää asu kuin asu. Treeneissä saatan kietaista sen lanteille ja perus asuun se sopii myös mainiosti. Kuvailujen jälkeen suuntasin kaverin kanssa Lahen kaupunginteatterille kenraaleihin, missä mun perjantai sitten vierähtikin. Huomenna herään jo kahdeksan jälkeen, jotta ehdin tehkä kaikenlaisia juttuja ennen kuin suuntaan tanssiesitykseen. Tämä viikonloppu siis menee tanssien ja kokeisiin lukiessa- ainakin yritän, mutta enpä usko, että siitä oikeen mitään tulee, plaah. Mulla ei oo yhtää motivaatiota jälellä, mutta pitäs viimeset kokeet saada purkkiin. Ja niin, toivottavasti ette ala kyllästymään näihin asukuviin, meinaan mä oon vasta pääsemässä vauhtiin! Mitä mieltä te ootte näistä asupostauksista ylipäätänsä? Peukut ylös vai alas?

6 comments

  1. Peukku ylös ehdottomasti! Toi armeijanvihreä paita on aivan ihana, mistä se on? :)

    https://vievies.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jes, hyvä että oot tota mieltä! Ja oon ostanut sen H&M :)

      Delete
  2. Peukkua ylös näille!:) Itekin pitäis vielä muutamaan kokeeseen lukea ja motivaatio ihan hukassa - semmonen kombo :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa! Ja niimpä, jos vielä vähän jaksais ni päästää vihdoin kesäloman viettoo:)

      Delete
  3. Sun asukuvat on kehittynyt paljon! Niin sun poseeraminen, kuin kuvaajan taidot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon sun kanssa samaa mieltä ja hyvä että se välittyy myös sinne ruuduntoiselle puolelle:)

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥