DIFFERENT BOMBER JACKET

* TAKKI Junkyard // FARKUT - Vila // KENGÄT - Nike

Oikein ihanaa maanantaita kaikille! Pääsiäinen on sujunut mun osalta rauhallisesti energiaa keräten. Oon ollut kavereiden kanssa, syönyt hyvää ruokaa ja sen semmoisia perus juttuja, kuten aina. Tänään ollaan saatu nauttia auringosta ja lämmöstä, joten sen voimalla jaksoin aamulla herätä aikasin ja aloin valmistautumaan tulevaan päivään. Kahentoista jälkee lähdin tanssitunnille, jonka jälkeen kävin siskon kanssa räpsimässä nämä fotot. Kuvissa näkyykin uusi ihanuus, jonka saapumista odotin innolla. Ehkä tää ei oo se perinteinen bomberi, mitä näkee kaikkien yllä. Mutta sitä mä just halusinkin. Halusin ittelleni isomman mallisen bomberin ja nimenomaan valkoisena. Oon aivan rakastunut tähän, meinaa tää on niin mun tyylinen. Miten tää iskee teijän silmään? 

Neljän jälkeen menin Inkan kanssa ostamaan kevään ekat jäätelöt, istuttiin ja juteltiin niitä näitä. Äsken sain vihdoin viimein valmiiksi äidinkielen portfolio työni. Kello näyttää vasta seittemää ja oon saanut tänään vaikka mitä aikaiseksi. Nyt voisin tehdä ittelleni hedelmäpommi smoothien ja käydä muiden juttujen kimppuun. Mukavaa alkavaa viikkoa teille!

2 comments

  1. Tosi keväinen asu! Valkoinen bombertakki näyttää kyllä super coolilta! :)

    Keep it Simple ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon! Hyvä että miellyttää silmään<3

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥