SNEAK PEEK: WANHAT


Reilu viikko enään wanhoihin, huh. Muistan kun istuin seiskaluokalla katsomassa wanhojen tansseja ja ihailin niitä upeita mekkoja. Niin kuin jokainen meistä kiinnittää niihin huomiota. Ajattelin, että vielä joku päivä mä oon tuolla tanssimassa prinsessamekko ylläni. Ja tässä sitä seistään. Reilu neljä vuotta mennyt ja silti oon yhtä innoissani, kuin sillon seiskaluokalla. Oon odottanut tätä kauan ja oikeastaan pidänkin tätä yhtenä lukion kohokohtana, niin kuin varmasti moni muukin lukiolainen. Ensi viikon perjantaina starttaa vihdoin kyseinen päivä käyntiin, milloin saan pukea oman prinsessamekkoni. Tosin tää on myös se hetki, milloin ollaan suunnilleen lukion puolessa välissä. Miten tää aika on kulunut niin nopeasti? Vastahan mä istuin yleisössä ihastelemassa muiden tansseja. Kuinka monella muulla on tänä vuonna wanhat edessä?

p.s. Lopuksi haluan vielä vinkata teille facebookissa olevasta Nordic Style & Beauty ryhmästä, mistä oon saanut vinkkeja ja inspiraatiota esimerkiksi wanhojen meikkiin. Kyseiseen ryhmään pääsette tästä painamalla.

6 comments

  1. eei vitsi niin nätti! tsemppii vanhoihin! mä pidän mekkoni vielä maanantaihin asti salassa ennen kuin julkaisen postausta, haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos Emilia, tsemppiä sulle myös! Mullakin oli tarkoituksena esitellä tuo mekko myöhemmin, mutta en malttanut enää odottaa :D

      Delete
  2. Tällä kansa yksi, jolla on wanhat end viikolla! :) Meillä on wanhat torstaina sekä perjantaina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nonii :) meillä on vaa perjantaina :/

      Delete
  3. Voi kuinka ihanan näköinen toi sun mekko onkaan ja niin suloisesti sointuu noi kengät siihen! <3 Mun vanhoista on jo muutama vuosi aikaa, mutta voin vahvistaa sun aavistuksen siitä, että wanhat ois yks lukion kohokohdista! Siitä jää niin monia ihania muistoja ja hassuja tarinoita kerrottavaks! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia, itsekin kyllä tykkään noista<3! Uskon joo sen:D saa nähdä mitä omat wanhat tuo tullessaan:D

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥