LUOTTOMEIKKINI


Tää taitaa olla mun koko blogihistorian ensimmäinen postaus tällä saralla. Ajattelin esitellä teille mun luottomeikit kahdessa osassa jos tykästyitte tähän ensimmäiseen osaan. Kaikki mun meikit, mitä näissä postauksissa esiintyy on itse ostettuja, joten tämä ei ole millään lailla sponsoroitu. 

1. Tuo Maybelline:n Matte Maker on jo pidemmän aikaa ollut mun luottopuuteri. Hinta-laatusuhde on hyvä. Jättää iholle mattasen pinnan, peittää hyvin ja pysyy iholla hyvin koko päivän. Hintaa tuolla on siis vähän alle 10 euroa.

2. Tällä hetkellä omistan ainoastaan kaksi We Care Icon:in meikkisiveltimiä. Tuo isompi on puuterisuti ja pienempi on rajaussivellin. Puuterisuti on ehdottomasti paras mikä mulla on tähän mennessä ollut. Se on todella pehmeä, levittää hyvin ja mukana siinä tulee erillinen korkki, jotta laukussa suti ei menisi huonoksi. Hintaa sillä on 9,90 euroa, mutta kun viimeksi katsoin niin oli alennuksena 7,90 euroa. Rajaussivellin on napakka ja teräväkärkinen ja hinta-laatusuhde on hyvä. Hintaa sillä on 3,90 euroa.

3. Viva La Diva:n kulmavärisetti on osoittautunut todella hyväksi. Väri levittyy hyvin ja pysyy koko päivän ilman, että se leviää. Ja tuossa mukana tulee vielä kulmavaha, joka sitten pitää väriä paikoillaan. Tuota sutia en suosittele kulmavärin laittamiseen ainakaan ite en oo siitä tykännyt. Joten käytän siihen erillistä sutia, joka on tarkoitettu kulmavärin laittamiseen. Hinta-laatusuhdekin on osoittautunut loistavaksi. Hintaa en tarkalleen muista, mutta taisi olla suunnilleen 11 euroa.

4. Mikäs muukaan, kuin MAC luottohuulipunana? Antaa ihanan mattasen pinnan ja pysyy hyvin kokopäivän, vaikka söisin tai joisin siinä välissä. Täytyy vaan muistaa laittaa huulirasvaa ennen tuon huulipunan laittamista, jottei huulet kuivuisi.

5. Lorealin Telescopic ripsivärit on jo muutaman vuoden ollut mun luottoripsivärinä. Vaikka siinä välissä oon kokeillut muita, niin silti oon aina noihin palannut. Mulla on ennestään lyhyet ripset ja kun tuota ripsiväriä laittaa, niin ripsistä tulee todella pitkät. Hintaa tuolla on vähän alle 20 euroa, mutta ostaisin silti, vaikka olisikin hieman kalliimpi. 


Mikä on ehdottomasti teidän yksi luottomeikki ja mitä piditte tästä postauksesta?

8 comments

  1. Noi Lorealin Telescopic ripsarit on vaan niin parhaita! Mullakin ollu käytössä jo useemman vuoden :) Hulluilta päiviltä saa monesti 2 yhden hinnalla niitä, sillon pitää käydä hamstraamassa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aijaa, en tiennytkää :o täytyy käydä katsomassa, kun se on seuraavan kerran!! :D

      Delete
  2. Mun ehdottomat suosikit ovat Sensain 38 -ripsari. Kestää uimisen, vesi- sekä lumisateen. Sen lisäksi luottohuulipunana toimii Diego Dalla Palman tummanpunainen, joka nykyään kuuluu lähes poikkeuksetta jokaiseen meikkiin :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sensain ripsarit on kyllä hyviä. En ookkaa kuullu tuota Diego Dalla Palma merkkiä, täytyy käydä metsästämässä, että minkälainen merkki on kyseessä ja minkähintasia meikkejä sillä on :-)

      Delete
  3. Mäkin oon tykänny noista telescopic ripsiväreistä, toinen suosikki lorealilta on lumi magique valokynä :) tuo matte maker puuteri pääsee testaukseen, kunhan edellinen loppuu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täytyykin kokeilla tuota valokynää:)

      Delete
  4. Vitsi toi meikkipöydän peili on upea <3!

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥