LUOTTOMEIKKINI PART 2.

 Yllätyin siitä, kuinka paljon katselukertoja tuli edelliselle luottomeikkini postaukselle. Joten nyt on toisen osan vuoro. Edellisen postauksen voitte käydä kurkkaamassa TÄSTÄ.

1. Päätin ottaa tähän mukaan myös kynsilakat. Essien kynsilakat on noussu ykköseksi. Se levittyy tasasesti, kuivuu nopeasti ja plussana on vielä ihana väri. Tuo IsaDoran kynsilakka yllätti mut positiivisesti. Uskallan jopa väittää, että ne ovat Essien kynsilakkojen veroisia ja plussana on puolet halvempi hinta. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!

2. Nivean huulirasva tuossa kookos maussa on ollut mun kestosuosikkini. Oon ylipäätään tykästynyt kaikkiin Nivean purkki huulirasvoihin. Kosteuttaa huulia ja osa niistä antaa jopa kivan värin huulille.

3. Yves Saint Laurentin huultenrajauskynä pysyy hyvin huulilla, levittyy helposti ja tuloksena on siistit rajatut huulet. Lorealin huultenrajauskynä on ollut mulla jo reilu puol vuotta käytössä. Oon tykästyny siihen erityisesti sen värin takia, hyvän koostumuksen ja siistin lopputuloksen saamisen takia. Tosin se ei pysy yhtä hyvin huulilla kuin tuo YSL:n rajauskynä.

4. Goshin huulipunat on ehdottomasti mun lemppari huulipunia heti MAC:in jälkeen. Hintakin on vain siellä 10 euron kieppeillä ja valikoimasta löytyy myös matte huulipunia, joka multa löytyy hetkellä. Pysyy hyvin huulilla ja levittyy helposti ilman että siitä tulisi sottasta jälkeä. Suosittelen kokeilemaan jos etsii hyvää matte huulipunaa halvalla.

5. Tuo Lumenen kulmien muotoiluvaha on kulkenut mun matkassa jo pidemmän aikaa ja kulmat tuleekin viimeisteltyä aina tuolla vahalla. Lopputuloksesta tulee paljon siistimpi ja kulmatkin pysyy hyvinä koko päivän. Tää on ehdottomasti mun yksi vakkari tuotteista!

6. Nuo Make up storen luomivärit on noussu mun kestosuosikeiksi. Pigmentti on todella hyvä, levittyy hyvin ja pysyy luomella koko päivän. Nuo ovat ehdottomasti parhaimmat luomivärit jotka multa löytyvät.


Löytyykö teiltä kenties samoja vakkari tuotteita?

4 comments

  1. Lumenen tuotteet ovat kyllä parhautta, varmaan puolet mun meikkipussista on Lumenea :D Kulmageeli on ehdottomasti ykkönen, mutta tykkään kovin uudesta ripsaristakin :) Tuollaisen vahan voisi laittaa kyllä kokeiluun seuraavaksi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jotkut ovat mulle tuottaneet pettymyksen mutta suurin osa kylläkin on parhautta! hei suosittelen ite oon ainakin tykänny eikä ollut edes kallis:)

      Delete
  2. Mulla on myöskin tuo Lumene kulmavaha ihan jokapäiväisessä käytössä ja oon ollut ihan supertyytyväinen! Jos oon todella laiskalla tuulella niin käytän kulmiin pelkästään sitä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on kyllä tosi hyvi, itekki ollu siihen tyytyväinen:)!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥