8 lemppari blogia

Mahtavaa sunnuntai iltaa tyypit! Miten teijän viikonloppu vierähti? Mulla meni viikonloppu kivoissa merkeissä ja siitä tuun teille huomenna kirjottaa, mutta nyt tähän ihanaan sunnuntai iltaan aattelin tulla julkasemaan teille muutamia mun lemppari blogeja, mitä on tullut lueskeltua jo pidemmän aikaan. Kyllä mun lukulistalle kuuluu muitakin blogeja, mutta halusin tulla julkasemaan vain muutaman blogin. Tällä kertaa en jaksa kirjoittaa jokaisesta blogista erillistä 'arvostelua' tai minkäälaista mielipidettäni, joten jätän vaan nuo blogit tähän. Mitäs pidätte tämmössestä postauksesta ja löysitteko te kenties uutta luettavaa lukulistallenne?

11 comments

  1. Kiva postaus =)!

    ReplyDelete
  2. Tosi kivoja kuvia sulla! :)

    http://sanninenblog.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Hei millä ohjelmalla ja fontilla oot laittanut noi tekstit näihin kollaaseihin sekä sun banneriin?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon käyttänyt picmonkeyta kollaasien tekoon ja muuten oon muokannu ton photoscapella! Fontin oon ladannu netistä, tässä esim yks sivusto mistä voi ladata fontteja http://www.1001freefonts.com/

      Delete
  4. Olipas ihana postaus, löytyi taas muutama mielettömän upee blogi lukulistalle :)

    ReplyDelete
  5. tosi hyvä ja hyödyllinen postaus! löysin paljon uutta luettavaa :)

    ReplyDelete
  6. Ai vide, kiitos tästä kunniasta! :-)

    ReplyDelete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥