HELSINKI REISSU


Heippa ihanat! Huh, tänään on ollut pitkä päivä. Heräsin jo kahdeksan aikoihin, koska lähdettiin kymmenen bussilla lahteen, mistä mentiin Julian ja Veeran kanssa yhdentoista junalla Helsinkiin. Siitä onkin vierähtänyt tovi, kun olen viimeksi käynyt siellä, joten oli kiva taas pitkästä aikaa mennä sinne. Aamulla täällä päin satoi vettä, mutta onneksi siellä paistoi aurinko. Käytiin ensiksi shoppailemassa muutamissa kaupoissa ja mukaan tarttui toppi, mulle ensimmäinen maxihame ja huulten rajauskynä. En mä ois jaksanut enempää edes ostaakaan, kun en olisi kummiskaan jaksanut niitä siellä kantaa. Kuinka moni mun lukijoista kävi Radio aallon ilmaiskonsertissa? Me käytiin kuuntelemassa Haloo helsinki, mutta pian sen jälkeen lähdettiikin jo sieltä. Ei siellä olisi kauempaa jaksanut seistä, kun oli niin kuuma ja se paikka oli aivan täynnä. Konsertin jälkeen otettiin suunnaksi Robert's coffee ja sieltä mentiikin jo juna asemalle. Kiva reissu mulla on nyt tyttöjen kanssa takana ja huomenna mun olisi tarkoitus mennä taas töihin. Kohta painun pehkuin -jalat huutaa hoosiannaa, kun on tultu käveltyä monta tuntia. Hyvää yötä♥.

No comments

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥